![]() |
Jeg gir opp...
Var på butikken nettopp for å handle inn grønnsaker til middagen, og hadde mest lyst til å legge meg ned og grine da jeg så utvalget. Jeg hadde lyst på salat til maten, og endte opp med et hode isbergsalat med brune kanter til 25,90!!! Blomkålen de hadde kosta 21,90 og var så dårlig at de faktisk hadde skjært bort litt på toppen. Vissen polarsalat til 22,90 var det eneste alternativet til salat... Råtne druer, brune epler og myke agurker... Jeg blir helt matt. På toppen av det hele oppdaget jeg hjemme at kokosfettet jeg kjøpte gikk ut 01.06.05...
Og dette er den eneste kjeden vi har å forholde oss til! :( |
Sv: Jeg gir opp...
Huff så dumt, Albertine.
Du atte, tror du ikke du kan få butikken til å ta inn litt vmer frosne grønnsaker....blomkål, brokkoli osv....om ingen andre kjøper det så kan du jo bestille til deg og legge i frysern..... Synes det er ille at det er så vanskelig for deg å få tak i gode grønnsaker....:klem: Blomkålen på Meny her...koster 19,50 for tiden...Ikke spesielt fin den heller, men den duger. I hvertfall til blomkålpure....:o |
Sitat:
nei du får kom heim du albertine... her har vi bra utvalg ;) har du forresten tatt det opp med butikksjefen? kanskje viss du får han til å se på grønnsaksdisken sin at det da blir bedre??? :klem: |
Sitat:
Skjønner godt frustrasjonen din... et tips i denne sammenhegen... hva med frosen spinat? Ha selv brukt det en del, og det er sikkert my man kan gjøre med den... Ellers så får du heller satse på frosne grønnsaker som du hamster når du er i Finland en tur... For bedrevet mat...nei det skal det ikke være lov å selge... :realmad: :realmad: :realmad: |
De har bittelitt frosne grønnsaker, men det hjelper så lite når jeg vil ha deilig, sprø salat med masse deilig digg oppi. Når agurken gir etter når du tar den opp er den ikke spesielt fristende. Det som er det fortærende her er at de ikke skjønner at grunnen til at folk slutter å kjøpe grønnsaker er fordi de er så dårlige, ikke omvendt. De tar inn mindre fordi folk kjøper mindre, mens folk kjøper mindre fordi varene er så dårlige... *leter etter oppgitt sukkesmiley*
|
ja ta det opp med butiksjefen !! sånt skal man ikke finne seg i uansett hvor i landet man bor ;)
|
Frossent er altså greit, men jeg vil ha noe friskt! Sprøtt, knasende deilig!
*mumle* |
Sitat:
|
Sitat:
|
oj her posta vi alle nesten på en gang :p
|
Også kan du jo skrive ut denne tråden og slenge på disken hans....:D :D :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Den eneste "innvandrerbutikken" vi har her er en russer som leverer utelukkende russisk vodka...
|
du hvor er det du bor a ??
|
Sitat:
|
Jeg bor i en bitteliten kommune ytterst på finnmarkskysten.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er oppvokst i en by med både Ultra, LIDL og utallige andre deilige, herlige butikker, så dette er plagsomt for meg ja...
|
Sitat:
|
For å si det sånn: Det eneste jeg virkelig savner er butikker. Mange butikker. Men ellers så er det så mange fordeler ved å bo her at det nesten veier opp for mangelen på butikker. Nesten...
|
Nå vet jeg jo ikke åssen butikk du handlet på, men her jeg bor kan man tjene seg rik på kiwi butikkene og deres dobbelt pris tilbake garantien på frukt og grønnsaker...
Gud så mye dårlig... Synd jeg ikke har mot til meg og ta med allt det dårlige jg finner og si jeg skal ha pengene for det...:( |
Skulle ønske SPAR hadde samme opplegget, men akk...
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38. |