![]() |
Kommer i Mat & Helse
Det finns tydligen en text om mig i oktobernumret av Mat & Helse. Är det någon som läst den? (Jag har inte sett den själv.) Var det en bra text?
http://www.matoghelse.no/comweb.asp?...&session=#2033 Sten Sture |
Sv: Kommer i Mat & Helse
Kjempebra! Jeg trodde det skulle komme i septemberutgaven og ble så glad da jeg fikk det i posten, men såå skuffet da du ikke var der allikevel. Hehe.
Men da kan jeg vente meg artikkelen i postkassen nå snart. :D:D |
Sitat:
Jeg ble like skuffet, jeg! Men nå er jeg kjempeglad! (Mitt första försök att skriva på "norsk". Blev det rätt?) Sten Sture |
Hehehe. Ja det var helt perfekt. :D:D
|
Vart og vonbroten når det ikkje kom i september. Du har jo skreve den mest underhaldande lavkarboboka ever:)
|
Sitat:
Sten Sture |
Må også skryte av boka di Sten Sture! Den er skrevet med så snert og humor - og den er provosende og opplysende. Herlig! I dag har jeg lest høyt fra den på et foredrag for cirka 35 kostholdsinteresserte nordmenn, så forhåpentlig øker det salget ditt litt...;)
:klem: |
[quote=MHM] (snip) I dag har jeg lest høyt fra den på et foredrag for cirka 35 kostholdsinteresserte nordmenn, så forhåpentlig øker det salget ditt litt...;)
Kul att höra. Vad tyckte nordmennen? Var det någon som höll med om budskapet? Sten Sture |
Sitat:
Joda, de nikket anerkjennende, og flere kom fram etterpå for å skrive av tittel og ISBN-nummer på boka. Tror de fleste som setter seg inn i dette synes det hele er ganske så logisk. Å spise det vi er skapt til å spise - hvem kan egentlig nekte på det? Foruten dietister og leger da, som egentlig burde ha de beste forutsetninger for å forstå dette først....:rolleyes: |
Ja, nå har jeg lest i Mat & Helse + det du har skrevet her inne... Så nå kjøper jeg boka di jeg og !!
:D |
[quote=Nille]Ja, nå har jeg lest i Mat & Helse + det du har skrevet her inne... Så nå kjøper jeg boka di jeg og !!
Bra idé, men hur var artikeln? Sten Sture |
Artikkelen var kjempebra. En balansert god artikkel med masse god informasjon. Helt "deg". Har de ikke sendt deg bladet altså ?? Det burde de nå har gjort ...
Tror nok du får noen flere tilhengere nå ja ! :D |
Sitat:
Sten Sture |
Kjempebra artikkel!!!! Så de nevnte Kwasniewski også, han er en av mine store helter. :D
|
Sitat:
Ingenting är nytt under solen! Sten Sture |
Sitat:
Du Iset, vet du hvor man får tak i boken til Kwasniewski(på engelsk, ikke polsk..)? Har hørt om teoriene hans, men ikke funnet boka noen steder.... . |
Sitat:
|
Jeg har forresten skrevet litt om det her, her er listen over tillat og forbudt mat når det gjelder Kwasniewski:
http://www.pratekompaniet.com/forum/...splay.php?f=88 |
Her kan du søke på Kwasniewski:
http://www.amazon.com/exec/obidos/se...158332-5778433 Kanskje du finner noe. www.amazon.com har det meste :p |
Jeg har også bestilt boken din ssskaldeman (fra Sverige). Gleder meg til å lese!
|
Du har noe å glede deg til - den er lettlest, inspirerende og ga i alle fall meg en god del å tenke på!
|
Sitat:
Bestilte du den fra Sverige? Hva kostet den inklusive frakt??? Nordli tar ca 250,- for boka... . |
Sitat:
Først så sendte jeg mail til Bokus.com men da fikk jeg mail tilbake (på engelsk! :D) om å bestille fra Akademibokhandeln.se istedet. Jeg gjorde det og sendte VISA-nummeret på mail. Frakt vet jeg ikke, men jeg regner med at det ikke blir "for" mye. På Bokus står det også at de samarbeider med Akademibokhandeln. Jeg tror ikke jeg sjekket prisen før jeg bestilte på Akademibokhandeln. Men jeg såg jo prisen på Bokus, jeg kunne jo ikke vite at prisen er 100 kr mere på 2 bokhandlere som samarbeider! Eller har de satt opp prisen de siste dagene fordi det er mange norske som bestiller fra Sverige istedet for Norge? Har ihvertfall sendt haste-mail til Akademibokhandeln via DHL nå ;) og avbestilt (hvis den koster kr 249). Men de har sikkert sendt pakken nå. Da blir det toll i tillegg da! Får håpe de satte opp prisen etter jeg bestilte da. Mye styr for å spare kr. 100 må jeg si. :(:) Blir vel heller at jeg taper 100 kr. |
Sitat:
. Hmm.. det virker litt krotete ja....men jeg kan berolige deg med at du ikke kommer til å få hverken toll, mva eller fortollingsgebyr på boka, da kjøp av bøker fra utlandet er tollfritt!!!:) :) :) . |
Tollfritt på bøker har jeg aldri hørt om før, er du sikker? Er det ikke kr. 200 som er grensen samme hva det er? Bra hvis det stemmer da.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19. |