![]() |
Div spørsmål om diverse..
1. Jeg ønsker meg "undertittel" under nicket mitt, der det står Junior Member. Er det mulig å fikse det? :confused: Vet at det er mulig på Mammanettet bl.a. Har søkt og søkt på kontrollpanelet, men finner ingen valgmuligheter forendring.
2. Hvor finner jeg brukbare avatarer på nettet? :confused: Jeg har ikke digitalt kamera, så ønsker å finne en på nett som jeg kan kopiere inn. Evt av en flaske vin, kanskje.. Har prøvd å legge inn mobilbilde av meg selv ørten ganger, men får beskjed om at det er for mange pixler. Det samme skjer når jeg prøver å kopiere over bilder jeg kommer over på nettet, og det hjelper ikke å redigere ned bildene i størrelse. Mange har jo til dels store avatarer, hvorfor får jeg det ikke til?:confused: 3.Hva er en URL? Hvordan vet man URL på et bilde man finner? :confused: 4.Har alle kun Naturavatarer å velge mellom? :confused: Det har jeg.. Håper noen kan forbarme seg over meg:o Mvh chablis temperert og moden (som jeg ønsker meg under nicket mitt...) |
1. for å endre tittelen må du være støttemedlem
2. vet ikke hvor du finner brukbare, du må neste bare søke.. de andre spm. vet jeg ikke 3. url er adresse. f.eks vg.no/fugl.jpg 4. tenker du på her på kontrollpanelet? ja. :) |
|
Kan du bruke en av disse?
|
Sitat:
|
Å? Jeg ser dem helt fint jeg....hmm.....
|
|
Takk for svar, mofe og albertine!
Jeg skal se til å bli støttemedlem, har ikke helt skjønt hva det var. Har lest litt nå. Jeg klikker på linken med gratis avatarer fra Albertine, men sida jeg får opp er blank?:confused: Skal sikkert gå greit å finne en på egen hånd, men det var denne pixel-begrensningen.. Mål for morgendagen er å få ordnet dette. Nå tror jeg tida er inne for å finne dyna mi. God natt!!! Hilsen chablis - moden og temperert:D |
Gå til www.avatarity.com så finner du mange å velge mellom. ;)
|
hvis du forminsker bildet til 80x80 piksler så skulle det gå fint :) som støttemedlem får du større avatar også ;)
hvis du finner et bile du liker, så kopier det på maskinen din, og legg det ut som et vedlegg her i denne tråden f.eks, så kan jeg eller noen andre forminske det for deg :) :) |
Sitat:
|
Sitat:
For å legge inn bildet feks her i en tråd på forumet, trykker du på http://forum.lavkarbo.no/images/prof...nsertimage.gif og legger inn URLen. :) |
Sitat:
Og nå har jeg lagt inn sommeravataren min..:D Mvh chablis |
Sitat:
|
Sitat:
Satser på ny avatar til høsten, med preg av årstiden:) |
Sitat:
|
Nydelig avatar, skikkelig sommerlig. :D
|
Sitat:
med litt selvironi i dette gamet her;) ... Sommerhilsen fra chablis |