![]() |
Dere som handler på Iherb
Hva handler dere der? gi meg gjerne bilde av produktet :)
er ny i lavkarbo og synest dei hadde veldig stort utvalg men værre når man ikke vet hva man skal bestille der ifra. |
Sv: Dere som handler på Iherb
Sjekk denne tråden. ;)
|
Sitat:
Eg bestilte frå Iherb for første gong denne veka, og eg starta på den tråden... Leste meg halvveis, og brukte uendelig med tid. Der er ganske mykje utenomsnakk og derfor litt mykje å pløye gjennom :) Eg kan no linke til dei tinga eg kjøpte Stevia english toffee Vanilla stevia, alcohol free Xanthan Gum Whole ground flaxseed meal Har tenkt å kjøpe Lakrisrotpulver Cacao nibs Kakaopulver Yaconsirup |
|
Jeg kjøper mye kokosolje, selvsagt! Har kjøpt flere merker og har vert like fornøyd med alle. Så bare kjøp den som er rimeligst den dagen ;) Denne f.eks. Har også kjøpt koksmel til baking, supert å ha i skapet! Og mandelmel (finner ikke linken i farta). Sukrin (Erythriol) til søting. Også mange ulike flytende stevia. Har kjøpt stevia sukketer også en gang, men de likte jeg ikke, de var for store til en kopp te så det blei alt for søt! nok med en kvart for min del. Vaniljeekstrakt. Magnesiumdropper isteden for tabletter. Også noen kjempe gode te. Nøtter. Og masse annet nyttig og unittig. Neste pakke som skal bestilles har jeg tenkt å prøve ut noen proteinpulver. En pea protein pulver kanskje? for se... Også må du huske å skaffe deg en rabattkode ;) Alle som har handlet der før har en som gir deg minst 10$ på 40$ bestilling ;) Så spørr vennene dine som har handlet eller ev. se på Facebook sia til iHerb der legger dem også en kode. Greit å spare litt peng ;) Og pass på å bestille for under 1,8 kg så betaler du bare 6$ i frakt.
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Skal gi tilbakemelding eg når eg har hatt det ei stund :) Og Nellie: ja det er ein tråd som er aktiv fremdeles, men for en ny iHerb-kjøper er den alt for uoversiktlig ;) |
Sitat:
|
Heisann! Dersom du blir spurt om du har en rabattkode kan du bruke denne:*fjernet* . Jeg bestillte varer for litt siden, og venter i spenning på denne. Har bestilt div protein / lavkarbo barer. Kommer unna med under 2/3 av det jeg må gi på butikken her. Dette til tross for porto.
|
Sitat:
|
Sitat:
Skjønner at den tråden blir i lengste laget, men man må jo begynne et sted også da. Og som Supera har nevnt, så må man kunne bla litt tilbake og lete. Jeg ser ikke egentlig problemet, da den tråden går på akkurat det samme. Hvorfor er det verre med en tråd hvor man legger inn hva man kjøper som er lang, i motsetning til en kort en? :geip: Det finnes jo forøvrig søkefunksjoner i trådene, dersom man leter etter noe spesifikt :) |
Jeg har handlet på iherb ufattelig mange ganger :D Jeg har prøvd stevia dråper i både vanilla creme, english toffee, hazelnut, berries og sitronsmak! Liker egentlig alle :D
Ellers kjøper jeg ingredienser til å lage min egen sjokolade: yaconsirup , rå kakaopulver, kokosolje, carobpulver og kakaosmør. Mirakelnudlene er stor favoritt, og samme er risen! De lukter pyton, men etter du vasker de og tilsetter de maten så gir de ingen smak. Proteinpulver med browniessmak, vanilje, sjokolade og peanøttsmør. Vanilje og sjokolade er kjempegode å bruke i drikkevarer og baking, mens brownies og peanøttsmør er best egnet til baking og ikke drikkevarer (synes jeg)! Og selvfølgelig sukrin , peanøttmel og fiberhusk er greit å ha til bakingen :) Har også prøvd sjokoladedip og den smaker pyton alene, men er kjempegod blandet med f.eks. tyrkisk yoghurt! Tacokrydderet smaker ikke direkte taco, men er godt :) |
Sitat:
Beklager at temaet blitt dratt så langt:uskyldig: Nå lister jeg meg stille ut og kommer tilbake om jeg har noe mer å fortelle:liste: |
Jeg synes Ingrid har en fin oversikt på bloggen sin: http://www.ingridsblogg.no/?p=408072
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Alle kan selvfølgelig ikke vite at vi oppfordres til ikke å lage nye tråder der aktive tråder allerede finnes, men da må man jo få lov til å fortelle dem det da. Så da vil jeg bare presisere at det absolutt ikke var meningen å virke lite hyggelig eller avvisende! Og jeg beklager om jeg skrev slik at det kunne oppfattes sånn :) |
Sitat:
Søke etter noke spesifikt??? Er det det nye iHerb-brukere gjør, vi veit jo ikkje kva som finnes en gang. Sitat:
Og den er LANG og uoversiktlig. Klart eg får svar om eg spør etter noke spesielt Og eg hadde iallefall ikkje funne linken til den bloggen, men den vart lagt inn her no, enkelt og greit :) God forumskikk er også å ikkje skrive, om ein ikkje svarer på det TS spør om ;) |
Bare slett mitt innlegg, men føler bare for å gi min støtte til MAR og andre som mener at en tråd om et tema er nok. Om så kan nye forumdeltagere bare legge inn et spørsmål om et produkt/anbefaling i den gamle eksisterende tråden, og der få et svar. På sikt vil det bli veldig rotete med "ørten" Hva -kjøper-du-fra-iherb-tråder.....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
- det forklares hva iherb er - hvordan man forholder seg til bestilling (vekt, frakt, toll og de ulike fraktmetodenes fordeler/ulemper) - hvilke typer varer som med økonomisk/andre fordeler kan bestilles derfra - forlag til produkter som tilsvarer produkter man får kjøpt dyrt i norske butikker/helsekost - tilbakemeldinger og produktanbefalinger - .. og blar dere bare én side lengre frem finner dere til og med en av førstebestillingskodene (som dere ikke ville kunnet legge ut i denne tråden, da det ikke er tillatt å publisere dem) Jeg tror rett og slett ikke at jeg skjønner hva det er du er ute etter, hvis ikke noe av dette, generelle tips/anbefalinger eller å søke etter spesifikke ting hjelper deg. Sitat:
|
Jeg bestiller mye kokosnøttolje. Det er et fantastisk produkt som kan brukes til mye forskjellig, ikke bare matlagning. Her er en noen eksempler på hva kokosnøttolje kan brukes til: http://gomestic.com/gardening/five-g...r-coconut-oil/
Jeg pleier å bestille fra iherb. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04. |