![]() |
kan jeg spise..... ?
Hei
Prøver meg med en ny tråd her.. det er en del matvarer jeg lurer på om man kan spise under iduksjonen.. og det beste er vel å spørre.. å håpe på at noen vet svar.. Kansje det er noen flere som lurer på enkelte matvarer... Det jeg lurer på er hvordan det er med issalat, fetaost og mascarpone-ost under induskjonen og er bær fy-fy.. Noen som vet?? |
Issalat og fetaost er helt fin-fint :ja: Den osten vil jeg også tro er okei, titt på varedeklarasjonen. Bær skal du vente med, om du følger "boka".
Her er oversikten over hva du kan spise: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419 |
Sitat:
Det er en god del som ikke står på den listen og jeg er litt redd for å spise noe jeg ikke skal.. |
Nomma
Jeg tror det er derfor du blir anbefalt å bruke ketostix. Da får du en indikator på om du er i ketose eller ikke, og hvis du faller ut av ketose kan du gå igjennom dietten de siste dagene og se hva som fikk deg til å gå ut av ketosen. Det er nemlig ikke slik at alle reagerer helt likt på alle matvarer. Derfor er det heller ikke mulig å lage fullstendige lister som gjelder for alle. Muskat |
Har skjønt at jeg får kjøpt slike på apoteket men til hvilken pris??
Og hvor mange er det i pakken?? |
Sitat:
de jeg kjøpte kostet 99kr, og det var 50 stk i pakken. lykke til :) silje |
mine kostet 59 og det var 50 i pakken..
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11. |