![]() |
Disse trønderne!
HER en filmsnutt hva trønderne bedriver.. :p
Er det manko på damer i byen? |
Sv: Disse trønderne!!!
Sitat:
|
Sv: Disse trønderne!
:eek: Æ vil itj.................
|
Også gubben som fant ut via slektforskninga at jeg er 1/8 trønder:eek:
Jammen flaks jeg ikke er mann også.....:p |
Slapp HELT av - dette er tilreisende studenter som opptrer - trønderene er ikke typen til å finne på slikt selv ;) Trust me - I'm a trønder ;)
|
Enig med Nerthus - det er nok studenter "sørantifra" det der. ;) Trauste, træge trøndera finner ikke på noe sånt kan dere skjønne.
Og for ordens skyld - jeg synes det er dødspinlig og stappteit, dette stuntet! |
Sitat:
|
Jeg er også trønder, lar pent være å valse rundt naken og eh.. gjøre uanstendige ting i byen:D
|
Haha, jeg har aldri hørt noen bruke prefikset "stapp" foran noe annet ord enn "mett" før jeg ble sammen med en trønder. Lærte at man kan si "stappmørkt", men jeg kommer nok alltid til å forbinde det ordet med potetstappe, eller noe annet grøtete: P
|
Sitat:
Kan man si at noen er stappen?? Stappfin altså? :p |
Sitat:
Hm - si stappmørkt mange ganger etter hverandre og ordet blir ganske snålt... ;) |
Sitat:
|
Uffda, flau video. Satser på at det er tilreisende studenter, ja. Jeg har alltid vært så utrolig svak for trøndere av en eller annen merkelig grunn. De har taket på meg :o
|
Hva i all verden er greia med han som sitter midt i veien der? :confused::rolleyes:
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg skal på trønder-fest om noen uker, dette utvidet jo reportoaret av utkledning (evt avkledning) en smule da... :lol:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg tror ikke det kommer en eneste trønder på festen altså... :o. Det er trønder som er tema. Servering av sodd, trønderrock, kle deg som en trønder osv.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja det har du nok helt rett i - det blir bare rart å høre det... når man ER trønder selv... og har spist sodd som hovedrett i bryllup (flere ganger), med karsk utpå kvelden på nesten alle fester (inkludert min egen 30- og 40-årsfeiring) og har venner som absolutt ser skinnvest (og aller helst tresko...) som en nødvendighet når det er festlig lag ;)
|
Ugh, glad det ble vist at det er slik i sør-trøndelag da, der hvor "fintrøndærne" bor, og ikke her i nord-trøndelag. :P
|
nord-trøndelag er jo et kapittel for seg selv... :D
nerthus: jess. been there, done that. jeg er en dårlig trønder, though. jeg synes hverken sodd eller karsk er no særlig :rolleyes: men etter noen glass så kan det fort bli en stram en likevel.. :cool: |
Jeg har gode venner i trøndelag. Tiden sammen med dem vil jeg alltid huske!
Jeg husker især turen med en liten vannloppe i full fart (180 hk) rundt Munkholmen, dykking i Skarnsundet og koselige kvelder med karsk. Savner det selv om jeg aldri likte karsk, men heller drakk kaldtrøkk (hb, vann og sukker). |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |