![]() |
Hodepine fra helvete
Dag 3 på lavkarbo her hos meg i dag og dag 2 med hodepine fra helvete.
Drikker og drikker og drikker ,men har uansett hodepine fra helvete. Det gjør så vondt at det kjennes som hodet skal sprenges :( Trodde ikke jeg skulle få denne " lavkarbohodepina" denne gangen siden jeg ikke kjører ketose :confused: Trodde man bare fikk denne hodepina de føste dagene pga ketose, men jeg spiser jo litt karbohydrater denne gangen og ikke er jeg lett å få i ketose heller, så kan ikke tenke meg at jeg har gått i en slik tilstand. Hvorfor da denne hodepina :confused: |
Sv: Hodepine fra helvete
Sukkerabstinenser?
Må ikke helt i ketose for at kroppen skal reagere på at den får myyyye mindre karber og da særlig i form av sukker. Har du kuttet ned på kaffe/koffeinholdig brus etc også kanskje? |
Jeg har tidligere slitt med denne hodepinen, og jeg har ikke kjørt på ketose, men selvkomponert lavkarbo.
Nå er jeg på dag 2, og jeg kjenner det i hodet i kveld. Sliter også med blodsukkerfall mange ganger i løpet av en dag, så jeg tror det rett og slett er en omstilling alt sammen. |
Sitat:
Sukker avstår jeg helt fra nå, spiser ikke en gang frukt. Men spiser godt med grønnsaker og lavkarboknekkebrød flere ganger daglig. :) |
også er jeg så vanvittig tørst i kveld, bøtter innpå her jeg sitter.
Man kjenner når man er på lavkarbo ja :p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02. |