![]() |
Kan jeg spise den her?
Sjokoladeprinsens drøm
Inneholder: 13,22 g karbohydrater (hvorav sukkerarter 2,1 g og polyoler 10,8 g) fett 8,9 g. Per porsjon, er en liten sjokolade, 25 gram tror jeg. Denn er vel lov? :) MEN den andre "sjokoladeprinsen delig sunn melkesjokolade" inneholder sukkrose, da er den vel ikke lov? i den er det 12, 8 g karbohydrater (hvorav sukkerarter 12,5 g.. Den er vel fyfy? |
Sv: Kan jeg spise den her?
Jeg spiser den.. Men siden du står på lavkarbo kommer det jo ann på hvilken filosofi du følger.
|
Sitat:
|
Sukrose er vanlig sukker og urdumt å spise om du vil ned i vekt:)
|
Sjokoladeprinsen er ikke spesiellt god heller :(
|
Sitat:
Smakte en liten bit av den andre sjokoladeprins sjokoladen med sukker i også, fyyyy så søt!!! Den er jo fyfy også, hehe. |
sjokoladeprinsen har, som jeg vet om, fire ulike typer sjokolade; en melkesjokolade med sukrose, en melkesjokolade søtet med søtningsstoff, en sukkerfri karamellsjokolade, og en nøttesjokolade jeg ikke vet hva er søtet med. Tror den er sukkerfri, men ikke skyt meg om jeg tar feil..
Om du ligger på rundt 50 gram karber om dagen kan du nok nyte litt sjokolade innimellom, men vær obs på at endel blir dårlige i magen søtningsstoffene. 2,1 gr effektive karber pr. sjokolade gir bare 8,4 pr 100 gram |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Den med karamellsmak (sjokoladeprinsen) har jeg ikke smakt, det var den vanlige melkesjokoladen uten sukker jeg smakte på (eneste lavkarboalternativet de hadde på kinoen, godt jeg hadde med meg en pose øffs i vesken:mad:)
|
Sitat:
|
Det er veldig stor forskjell på nøtter. Paranøtter inneholder ikke mye. Mandler, hasselnøtter og valnøtter kan du spise litt av innimellom. Veldig godt som litt snacks.
|
Det varierer, les bakpå pakken. Paranøtter er bra å spise, hasselnøtter er også greit, valnøtter går også bra. Bruker ei blanding av de tre i frokosten, veier aldri, men prøver å variere mengden i forhold til når jeg skal spise neste gang.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39. |