![]() |
Går forumet innmari tregt nå..?
.. eller er det bare meg? :)
|
Ikke bare deg nei!:_oppgitt: :nedfor: :nei: Fyker snart på tastaturet av sinne her...
|
Hhhhhååååååååååååååå Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?????
:cool: |
Sitat:
Post i denne tråden neste gang dere eventuelt merker noe, jeg tror ikke noen(hp eller jeg) var slemme med servern på det tidspunktet der.. *klø meg i hodet*. |
Jeg merker iallfall at det går mye raskere nå :ja:
|
Og nå går det fryktelig fryktelig tregt igjen...
Men, jeg oppdaget.. Jeg skulle åpne en journal, og det tok evigheter. Så jeg åpnet en ny side ved siden av - forsiden på forumet, og det gikk raskt. Mens jeg skriver dette, står journalen fremdeles og venter... Underfundig. |
Jeg merker ikkeno'
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg merker av og til på min maskin at den venter endel på google-reklamen. Men det blir sjeldent plagsomt. Om du ønsker å surfe kjappere så har du mulighet til å skru av visning av signaturer, bilder, og avatarer i kontrollpanelet ditt. Men som Silvandar sier, om der er tidspunkt der sidene henger for mange, skriv et innlegg her :) |
=%€/&%)(/?=)(+0(&%)(/=?)87)/&%)/&%€)/€%)/&%)/&% 9)/&5976+987+B?987b+987B!!
.. eller er det bare meg? |
Det er visst bare deg, vennen. Her går det så det suser!
|
her også. kanskje du burde sjekke dataen mot spyware eller noe...? det kan sinke ting rimelig bra :)
|
Sitat:
|
da skulle det være greit :)
hm... vet ikke hva det er... eller det er kanskje akkurat det? at den nettleseren som blir brukt må sjekke alt for virus og ting...? og at det derfor tar lengre tid...??? *beveger meg inn på områder jeg ikke har så innmari peil på...* |
Går det siiiiiiruptregt for dere også? Jeg har brukt 5 minutter bare for å komme til denne tråden.. :eek:
|
Nope, her raser det for en gangs skyld avgårde !!:D
|
her går det unna.:)
|
Her er det som siiiiirrrrrruuuuuuppppp! Kjedelig!
|
Sirup her ja
|
Det har ikke med serveren å gjøre. :)
Kansje dere kan forsøke å velge å ikke se signaturer og se om det går fortere? |
Ser at heksehilda og 205gti har samme nettleverandør, så det forklarer at det går tregt hos dere. Treghet på linja deres.
mofe: ser ikke ut som at du har "kontroll" på din linjes trafikk heller? :snill: |
Sitat:
|
Ser ut til at det går bedre nå.
|
Sitat:
|
Mulig forklaring
Sitat:
Bør fikses ikveld, ihvertfall - noen med teknisk innsikt som er rammet kan jo prøve en traceroute. :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49. |