![]() |
Gelé med 1 gr kh pr 500 gr
eldorado gele(uten tilsatt sukker) finnes i flere smaker koster 23kr pr pose som blir7,5 dl gele
7kcal pr 100gr gele og 0,2karb pr 100gr gele kan også lages til fromasj veldig enkel dessert |
Sv: gele 1karb pr 500gr.
Det er den som ble laget av Heistad tidligere! Veldig god og meget anvennelig!:D
Hvor fikk du tak i den? Varierer så veldig hvem som har den i sortimentet! |
Finnes også som sjokoladepudding og vaniljesaus. ;)
|
kjøpt på Meny
|
Sitat:
Kunne jo hende jeg fikk lyst på Gerds ostekake feks!;) |
Typisk, vi har jo ikke meny :(
|
Sitat:
|
Jeg kjenner han som driver Rema rett rundt hjørnet og har spurt om han kan ta inn :) Han spiser lavkarbo selv så er ikke så vanskelig å be på slike ting. :heia:
|
Sitat:
KIWI 845 KRISTIANSUND SENTRUM KIWI 896 RENSVIK KIWI 897 DALE KIWI 941 LØKKEMYRA eller spar, joker, mix, ultra !!! Lykke til |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Gelé med 1 gr kh pr 500 gr
Jeg fant også denne på min lokale Meny nylig. Ble veldig glad, for har leitet og leitet og leitet (og spurt en plass) etter Heistad-produktene..de hadde også en lavkalori/mindre sukker fruktcocktail (som jo ikke er lavkarbo....men fruktcocktail med mindre sukker i laken er bedre enn en med mye sukker ilaken)
Kjøpte sjokoladepuddingen jeg, da - gele tenkte jeg fremover lage med gelatinpulver, og vaniljesaus kan man vel "nesten" få ved å piske krem og ha i litt vaniljeekstrakt/pulver (tenkte jeg da..) |
Sv: Gelé med 1 gr kh pr 500 gr
Den sjokoladepuddingen er det jo en del karbohydrater i da så den har jeg holdt meg unna:D Jeg hadde ikke klart å spise noen få gram i hvertfall:D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22. |