![]() |
Må få skryte av min svigermor
Vi ble invitert på middag i dag til svigers, vi fikk svinesteik, og Snille svigermor kokte ekstra grønnsaker, hun lager også verdens beste saus ( men med hvetemel), så jeg regnet med å spise kjøtt uten saus i dag. Men hun hadde kokt saus uten hvetemel, som alle skrøt veldig av. Jeg hadde bestemt meg for å ikke be om "særkost", men ingen problemer når hun gjør slikt på eget initiativ:) jeg ble kjempemett, så iskaka til dessert fristet ikke heller. Koste meg med en kopp kaffe.
|
Sv: Må få skryte av min svigermor
Hurra for svigermor :heia:
|
Supert! :heia:
|
Ja, for en flott svigermor du har!
|
Fikk servert knall middag hjemme idag jeg og. Fattern elsker å lage mat. Fikk servert utrolig mør mørbrsd biff, soppstuing med bacon, røsti"potet" av ost og sellerirot og masse grønnsaker jeg kan spise. Til og med laget litt sukkerfri iskrem til kaffen. Nom nom nom.
|
Hurra for flott svigermor!
:heia: |
Hurra, så herlig!!
Svigersene mine er også absoolutt fantastisk på det området. Vi blir invitert på middag hvertfall en gang i uka, og det er bestandig tilpasset meg. *HELDIG!!* |
Hurra for svigermor :heia::heia::heia::heia:
|
Min er også slik! Lager ekstra brokkoli eller grønnsaker jeg kan ha :) på eget initiativ! Herlig!:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11. |