![]() |
Grønne prikker
Jeg må bare skrive dette til dere som har vært så søte og snille underveis, og stilt opp med både oppmuntringer, motivasjon og gode råd.
Jeg har visst ikke vært flink nok til å sette meg inn i dette med grønne prikker og forskjellen på tilbakemeldinger som quick reply, private meldinger, profilmeldinger, ryktepoeng, vurderinger av innlegg og +1, men det vil ikke si at jeg ikke har satt pris på hver kommentar!! Jeg skal sette meg bedre inn i det, for det er noen som jeg gjerne vil se flere grønne prikker på for eksempel, og jeg ber om unnskyldning for at jeg ikke har vært flink nok til å påvirke det, men det er vel den vektskålen? Men til dere som ikke har fått sånne direkte tilbakemeldinger, så vit at jeg ikke har tatt noe av støtten for gitt. Jeg har bare ikke satt meg godt nok inn i det ennå. Jeg ga noen egne grønne prikker til Lille Trille så lenge, for hun har sagt så mye koslig og følger så mye opp, og synes absolutt ikke at hun bare skal ha en, og samtididig som jeg skal bli flinkere til å bruke systemet gir jeg noen ekstra grønne prikker til dere andre som har vært så søte underveis både med tilbakemeldinger til meg direkte, og ved personlige og morsomme innlegg dere selv skriver. .................................................. ........ til dere! Ha en super dag! |
Sv: Grønne prikker.
Du er ikke alene om å ikke vite noe særlig om grønne prikker :confused:
|
Sitat:
Huff, det var litt knotete forklart :o. Her er det bare å prøve seg frem! |
Slik fungerer ryktesystemet! :D
Forventer seff en prikk eller 2 for å ha funnet frem dette til dere!;) |
Prikk skal bli! :D Trykket nå!
|
Tusen takk!:D
Ikke at jeg teller, altså! :p Syns bare det er et litt kult opplegg! Aldri vært borte i det annet enn her!:) |
oj, dette var nytt for meg.Dette må jeg sette meg litt inn i.
og jeg som var bekymret for hva slags grønne prikker ts hadde fått:D:D:D |
Jeg måtte lese tråden før jeg skjønte hvilke grønne prikker det var snakk om, var som Engledans bekymret for hva slags utslett ts hadde fått... Tror man har spist for mye grønnsaker når man får den slags...
|
Sitat:
|
Hehe! Nei, ikke noe utslett her...:helsesjek
Trodde det hadde med tiden man hadde vært registrert som medlem her, eller antall innlegg, men nå har jeg skjønt litt mer av det.. Men om jeg glemmer å bruke det er jeg som sagt takknemlig for alle hyggelige svar og innlegg likevel.:blomster: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Grønne prikker
Hvordan ser man hvor mye rykte en har? For jeg har prøvd å trykke på vektskåla, men nå ser jeg at det ikke har innvirking på ryktet om visse kriterier ikke er oppfylt, og jeg aner ikke om de er oppfylte eller ikke :o
|
Sitat:
Dersom de prikkene du har gitt, er blå, oppfyller du ikke kriteriene. Du kan gi tilbakemeldinger uansett, men den du gir til, vil ikke få poeng, men en hyggelig tilbakemelding!:) |
Kitt
Jeg lurer på en ting. Når jeg gir en prikk og skriver en kommentar, så ønsker jeg samtidig legge til et smilie eller en klem. Hvordan gjør jeg det? Jeg får ikke opp den "smilies-boksen" noe sted da. Dette har jeg lurt på leeenge... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10. |