![]() |
Pupper og lavkarbo
Som regel er det jo puppene som forsvinner først når man slanker seg. Hvordan er det med LC? Tenker siden de først og fremst består av fett.... :p
|
Sv: Pupper og lavkarbo ;)
Jeg har ikke merket noe til det på lavkarbo, men merket der før når jeg gikk ned noen kilo på andre metoder. Min venninne har faktisk gått opp 2 bhstørrelser etter at hun begynte og ned 7 kg, så tror det er veldig indeviduelt :P
|
Sv: Pupper og lavkarbo ;)
Det var jo en merkelig begrunnelse. Det er vel fettet man vil bli kvitt på resten av kroppen? Da rimer det ikke at puppene skal bestå fordi de består av fett.
|
Sv: Pupper og lavkarbo
Mine er hvertfall blitt mindre!
|
Mine er blitt proposjonalt mindre i lag med resten av meg :p Jaja.
|
Irriterende! Men samtidig er det flott med en slank kropp og normale pupper, i forhold til at alt er stort og fleskete ;-)
|
Sitat:
|
HAHA...jeg må ha vært den eneste overvektige berta i hele verden med SMÅ pupper, og når jeg slanka meg så har de blitt enda mindre. Og de er IKKE proposjonell med resten av kroppen altså.
A-CUP i en 40størrelse med gravidmage. Slå den. |
Jeg har gått ned en bh-størrelse jeg også!
Selv om det ikke gjør meg så mye, for jeg tror ikke de krymper så mye mer. Og de var i denne størrelsen FØR jeg ble tykkere, så jeg ser på det som at de går tilbake til normal tilstand og er glade XD En god push-up bh fikser uansett meste! :) |
Jeg har gått ned fra en fyldig D til en normal C :( Kjipt men men. Veier enda 75 kg og de krymper sikkert enda mer. Har gått ned ca 30 kg.
Det verste er ikke at dem har blitt mindre, men syns liksom de er blitt "slappere" også.. liksom huden er der men ikke noe inni? :| |
Jeg går alltid ned bare rundt rumpa på andre kurer, på lc går jeg heldigvis jevnt ned. Har alltid hatet mine enorme pupper!
|
Jeg syns alle pupper er fine, jeg !
|
Sniker meg bare innom, og tenker at dette kunne vel vært tema for en bildetråd? :p
|
Sitat:
|
Sitat:
Hehe! :geip: |
David !!! :lol:
Ærlighet lenge leve ! :D |
Sitat:
|
Sitat:
:lol: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Mine har og blitt mindre, eller, mindre fyll i......... MEN no får eg brystløft!! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har også registrert menns fasinasjon for disse utvekstene. Go figure :D
|
Sitat:
|