![]() |
Jippi 12,5 kg
Kjenner virkelig at målet nermer seg nå altså
Det laveste jeg har vert etter jeg ble mor er 62,9 det var sommeren 2009 og i dag var jeg 63,0 Jeg var i grunnen fornøyd da, men er ikke det nå.... Skal klare å få av de siste 5 kgene... Jeg har så tynn beinbygning og har ennå mye fett men det blir jo bedre og bedre Måtte bare hyle det ut:D Dette har jeg klart på 2 mnd og 3 uker:) |
Sv: Jippi 12,5 kg
Herlig følelse vel :D
|
Gratulerer med flott vektnedgang!!:)
Hvor høy er du? |
jeg er 165 cm...
|
Gratulere! :D
|
Tusen takk!
|
Gratulerer så masse!! Mange kg på kort tid! Kan du skrive litt om åssen du spiser?? Trenger noen tips....!!
|
Utrolig bra!!!
|
Noen på 60 + her??? År altså, ikke kilo!!!
Undrer meg på om det er vanskeligere for oss godt voksne å gå ned i vekt ... Noen med erfaringer? |
Sitat:
Tror hvis man har vert veldig mange år på samme vekt overvekt vil det være vanskeligere å få kroppen til å løsne |
Gratulerer.
Pleiadene: I Hexeberg sin bok leste jeg om godt voksne damer som hadde passert overgangsalderen. De hadde faktisk bedre resultat på lavkarbo de enn det jeg har. |
Sitat:
Gratulerer med super nedgang på den korte tiden. :blomster: Sterkt jobba :heia: |
Sitat:
|
Pleiadene: Du kommer til å angre på å ikke tørre å veie deg, så jeg utfordrer deg til å veie deg. Kjekkere å se vekttapet etterpå.
Jeg turde ikke veie meg jeg heller, men jeg ble utfordret og hoppet på vekta etter to dager. Nå lurer jeg på hvor mye jeg faktisk droppet i vekt de to dagene, hehe. Så: Hopp på vekta, det blir jo ikke verre enn dette, og vekttapet er jo kjempemotivasjon til å fortsette. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg spiste altfor sen frokost, egg og bacon med ost, så jeg er mett enda. Guttene mine har spist kyllinglår og makaroni (orket ikke handle i går, så vi spiser opp det vi har i kjøleskapet). Å ofre poteter, ris og spagetti er ingen sak, det er ikke der smaken i god mat ligger. Fortsatt fin søndag til deg også. :-) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31. |