Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Informasjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Da er vi tilbake ! :) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4554)

HP 10-04-05 16:36

Da er vi tilbake ! :)

Forumet er oppe igjen.:D

Men vi vil likevel bli en anleggsone ut dagen ihvertfall. Husk å ta kopi (Ctrl+C) før du legger inn store innlegg. ;)

Amica 10-04-05 16:45

Yes, dette var bra..Skal prøve å huske det ;) Er såå dumt om noe blir borte..

Albertine 10-04-05 16:54

Alle innleggene jeg skrev for litt siden forsvant bare...Håper disse henger seg fast litt lenger!

Silvandar 10-04-05 17:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Albertine
Alle innleggene jeg skrev for litt siden forsvant bare...Håper disse henger seg fast litt lenger!

Auu.. Hvis du rakk å skrive noe for ca. en time siden, så forsvant nok de.. Jeg hadde noen problemer med å få på plass backupen fra igår, så jeg dumpet og la inn på nytt og dumpet og la inn på nytt 4-5 ganger..

Jeg tror ikke jeg trenger å gjøre det igjen nåå, ihvertfall :)

Unnskyld

mofe 10-04-05 17:09

Men du Silvandar-duden, hvorfor er ikke forsida oppe? Tar det lang tid? Jeg er så innmari avhengig av den, nemlig for tenk! :o :p

Albertine 10-04-05 17:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Silvandar
Auu.. Hvis du rakk å skrive noe for ca. en time siden, så forsvant nok de.. Jeg hadde noen problemer med å få på plass backupen fra igår, så jeg dumpet og la inn på nytt og dumpet og la inn på nytt 4-5 ganger..

Jeg tror ikke jeg trenger å gjøre det igjen nåå, ihvertfall :)

Unnskyld

Duuuuu da... Det var ikke akkurat Pullitzer-materiale det jeg skrev da, så verden klarer seg nok fint uten mine bevingede ord...;)

Anne 10-04-05 17:14

Er alt i orden nå?

Spør fordi jeg ikke kommer inn på "Hjem"...Kommmer bare til en link som sier trykk h er for å komme til Forumets hjemmeside, og da kommer jeg ikke dit jeg vil:p

Silvandar 10-04-05 17:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofe
Men du Silvandar-duden, hvorfor er ikke forsida oppe? Tar det lang tid? Jeg er så innmari avhengig av den, nemlig for tenk! :o :p

Masemofe :rolleyes: av en eller annen grunn så vil forsiden og BARE den ikke fungere, alle undertjenestene ( www.lavkarbo.no/lenker/ - www.lavkarbo.no/gallery og sånn) fungerer.. Ingen fornuftig grunn til at det er sånn, så jeg dyttet ballen over på HP så han kan mase på noen andre igjen for å finne ut av det, jeg ;)

Silvandar 10-04-05 17:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne
Er alt i orden nå?

Spør fordi jeg ikke kommer inn på "Hjem"...Kommmer bare til en link som sier trykk h er for å komme til Forumets hjemmeside, og da kommer jeg ikke dit jeg vil:p

Det ordner seg nok på et vis.. bare vi finner ut hvorfor det ikke fungerer.. ;)

HP 10-04-05 17:23

Spørsmålet om forsiden er rettet til han som har programmert den. Venter på svar. :snill:

Jeg skal forresten kjøre en oppgradering av forum og galleriet litt sener i dag :) Blir litt nedetid i forbindelse med det.

magdalena 10-04-05 19:56

Flott at forumet er oppe og går sånn nogenlunde hvertfall..Kjente litt abstinenser i sted.

Summer 10-04-05 21:19

aaaah, endelig! Har hatt helt abstinenser jeg...:rolleyes:

Er litt lost uten forsiden da... Men det ble litt bedre etter jeg kom på "hurtiglenker" oppe på siden der jeg finner dagens innlegg.:)

Mila 10-04-05 21:31

Åhh.. får helt fnatt uten den der hjem sida altså!:p Blir snart gæ`æn gitt..:D

mofe 10-04-05 21:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lise
aaaah, endelig! Har hatt helt abstinenser jeg...:rolleyes:

Er litt lost uten forsiden da... Men det ble litt bedre etter jeg kom på "hurtiglenker" oppe på siden der jeg finner dagens innlegg.:)

hvor?

Summer 10-04-05 21:34

oppe ved siden av "søk" :)

HP 11-04-05 10:37

Guess what :shifty:

mofe 11-04-05 10:39

Whaaah? :)

Fedonisten 11-04-05 10:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
Guess what :shifty:

"hjem" fungerer igjen

HP 11-04-05 10:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
"hjem" fungerer igjen

24 poeng til Fedonisten! :D

mofe 11-04-05 10:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
"hjem" fungerer igjen

Ah. Det var det jeg også trodde, men så funket det ikke, men NÅ funker det!

JIPPI!

:_online2l

HP 11-04-05 10:44

Dere trenger kansje å trykke refresh, reload, last på nytt, eller F5 (avhengig av nettleser) :)

Anne 11-04-05 10:49

Å endelig:D

Nille 11-04-05 16:44

Har ikke kommet inn før nå jeg, - og nettet hjemme er fremdeles nede - MEN DET ER NEXGENTEL SIN SKYLD !!:mad:

Nå er jeg på jobb og har egentlig ikke looooov å være her !! :o

PS NexGentel har lovet nytt kort i sentralen på fredag førstkommende og vi fikk ny router i posten på lørdag...........

Albertine 11-04-05 17:23

Men det mangler noe på forsiden, gjør det ikke?

HP 11-04-05 17:25

Listen over hvem som har flest innlegg er borte. :) Det var den som gjorde at siden ikke virket :snill:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.