![]() |
Hei hei - får jeg være med dere?
Morla er jeg, 40 år gammel og overvektig mesteparten av livet. Sliter med rygg og bekkenplager etter 2 fødsler, nå vil jeg ned og få bedre helse. Elsker karber, søtt og sjokolade, men nå er det slutt. Jeg er i gang!
Klipper fra introen min på det generelle forumet: "Her var jeg også! :D Tok en spontan sjefsavgjørelse lørdag morgen: nå skal jeg ned i vekt! Satser på ketolyse i begynnelsen, for å få en pangstart. Tenker å gå over på mer moderat lavkarbo etterhvert, ønsker ikke å gå for fort ned i vekt, har litt panikk for all den løse huden... :eek: Det har foreløpig gått veldig bra, har lest en del her inne og nå også skaffet meg boken (synes egentlig ikke det sto så mye nytt der...) Var i ketose på søndag, håper jeg klarer å holde meg der en stund fremover. Har ikke hatt noe ubehag foreløpig, og synes det går veldig greit å lage fristende og variert mat. Bøtter innpå med vann, kjenner at jeg er mye tørst. So far so good! Det vanskeligste er egentlig å holde seg unna tyggis og pastiller, hater å påføre andre min uggne ånde... :rolleyes: Skal mye ned, har laget meg noen delmål: 1. Ikke kunne se den øverste magen når jeg står oppreist (flere som har to mager..?? :p) Det burde gå ganske kjapt, pleier å miste fett fra mage og pupper først. 2. 105 kg 3. 99 kg Og så tar vi det derfra. Mitt første STORE delmål er å kunne komfortabelt passe inn i overdeler i str 46/48, kjøpt i vanlige butikker. :heia: Deretter å kunne kjøpe bukser i 46/48, det vil nok ta en del tid, er utpreget pærefasong.:rolleyes: Har lest litt på forumet de siste dagene, dere virker som en veldig trivelig gjeng. Gleder meg til å bli kjent med dere!" Har lest spesielt mye her inne, tror nok dere er gjengen for meg. Noen som gadd lese hele denne lange introen? Værsågod, premie! :gave: :D |
Sv: Hei hei - får jeg være med dere?
Klabert vi leser! :D
Hjertelig velkommen hit og lykke til! :heia: |
Selvølgelig får du vere med :) Jo flere vi er sammen..
Velkommen og lykke til :heia: |
Velkommen og masse lykke til :)
|
Takk takk! :)
Er veldig motivert for tiden, men lurer på hvordan det kommer til å gå når jeg skal være 3 uker på ferie i utlandet om et par uker... Hm... Ser egentlig for meg at jeg skal fortsette på ketolyse, men spørs hvor viljesterk jeg er. Klarer dere sånt? |
Reiser til Paris på mandag og skal vere der i 5 dager. Er veldig spent på hvordan det skal gå. Kommer vel til å leve på ost og tørr hvitvin :D
hehe.. nei, tenker at det skal gå greit. Den største utfordringen er vel når vi skal spise ute, men får ta det som det kommer. Kommer til å be om salat i stedet for poteter, pommes frites el ris. Ellers reint kjøtt / fisk. Får se på det som en spennende utfordring :) |
Velkommen hit :).
Er ganske så ny selv her, men tenkte på dette med pastiller. Jeg har kjøpt Fribol på Apoteket. Disse er der 0 karb i og er veldig god :p |
Velkommen hit :)
|
Heisann og velkommen til dette flotte forumet:heia:
|
Takk for hyggelige hilsener! :D
Skal tutle meg på apoteket og få fatt i fribol, den ånden min kan jo ta knekken på de fleste :flau: På den lyse side, har jeg snikveiet meg i dag, 2 kg siden lørdag! :heia: |
Sitat:
|
Heia :) Velkommen skal du være :)
|
Velkommen skal du være :heia: Gratulerer med fantastiske resultater
|
hei 'nye deg' fra ei som også er helt ny her
jeg har ikke sett så mye på forum'et ennå men gleder meg til å være aktiv her og ta imot hjelp og støtte fra dere andre kommer snart tilbake med litt mere om meg og 'mitt' :) |
Hei, bliss, velkommen! Veldig trivelig her inne!
Jeg har gått ned 2,6 kg første uken, veldig fornøyd med det! :D |
Velkommen inn hit, lykke til:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19. |