![]() |
Syk for tiden og dårlig matlyst. Kan jeg?
Heisann...
Jeg er syk akkurat for øyeblikket,og har da dårlig matlyst. Så spm mitt er om det da holder å spise 100 gr cottagecheese med 2 ts funlight 1 ss splenda og 2 ts fløte morgen å kveld, og litt kjøtt til middag?? Følger ketolyse kuren.. |
Sv: Syk for tiden å dårlig matlyst. Kan jeg ?
Det du sier at du spiser, er vel ikke etter ketolysekuren?
Hvor er grønnsakene? Ellers pleier de her inne å si at hvis man er syk, skal man konsentrere seg om å bli frisk. Betyr det at man må ta en liten pause og spise den maten man klarer, så får man selvfølgelig gjøre det :). Personlig tror jeg at man blir mindre syk og fortere frisk av å spise lavkarbo, men jeg skjønner jo at det kan bli for mye for f.eks nybegynnere. Jeg har litt vanskelig for å skjønne at litt CC med fløte og litt kjøtt kan gi kroppen din det den trenger for å fungere normalt hvis du var frisk, så JEG TROR ikke at du blir fortere frisk av å fortsette å spise så lite og lite variert som du gjør nå- dessverre. God bedring:) |
Synes du skal spise det du klarer, og ellers konsentrere deg om å få i deg rikelig med vann.
God bedring "navnsøster" :) |
Takker for svar Gracella :)
Nei altså jeg har gått på ketolyse nå i 79 dager, og det har funket veldig bra iht vekta og velvære, men ville rådføre meg fordi jeg er redd for å ødelegge hele opplegget når jeg er syk med feber å oppkast.. Tusen takk Navnesøster :) |
Sitat:
Ingefær-rot kan hjelpe mot kvalmen, enten trekke te på kokende vann og noen biter ingefærrot eller rett og slett ha noen biter rå i vannflaska :) God bedring! |
Sitat:
Så hvis CC er det eneste du får i deg for tiden, så spis det :) |
Sv: Syk for tiden og dårlig matlyst. Kan jeg ?
Men det hun sier hun spiser må jo bli under 20karbohydrater til dagen? er hun ikke fremdeles i ketolyse da?:p
|
Sv: Syk for tiden og dårlig matlyst. Kan jeg?
Er HELDIGVIS frisk igjen nå , og fortsatt i ketose :)
|
Sv: Syk for tiden og dårlig matlyst. Kan jeg ?
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52. |