![]() |
Lei av å være feit?
|
Sv: Lei av å være feit?
Tror jeg holder meg til lk jeg..
|
Er du lei av å være Kari Jaquesson? :rolleyes:
|
Fader heller, hvorfor kan ikke lavkarbo-fagfolka sette i gang et slikt opplegg på TV?? Kenn Hallstensen feks, sammen med Hexeberg, trening OG kosthold på samme tid :) DET hadde jeg kommet til å sett på - hver eneste episode! :D
Kari er jo god på trening, men hva kan hun om kosthold, og at forskjellige kropper har forskjellig behov?? |
Sitat:
|
Sitat:
Ja, mitt også! :stortsmil |
Sitat:
Men jeg har ikke sett noe av det nyere arbeidet hennes da:) |
Sitat:
|
Kari Jaquesson kjører på videre for å skape flere fordommer overfor overvektige. Herregud. "Lei av å være feit". Akkurat som folk velger selv å bli feite. Faan, hu er frekk, altså! :(
Vil heller se lavkarboprogram på TV enn Kari Jaquesson som tror alle feite er dumme og late. |
Sitat:
|
Ser det er Dinamo som skal produsere denne serien. Hva med å sende dem forslaget om lavkarboserie?
|
Er det bare jeg som reagerer på hvordan hun formulerer seg i blogg innlegget?¨
Synes hun formulerer seg dårlig og skriver veldig uprofesjonelt. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jaaa, det var en idé! Jeg skal søren meg tipse alle TV-stasjonene om det! Det SKAL bli lavkarbo-program! BASTA!
|
Jeg synes faktisk at det er bra at noen setter fokus på fedme. Greit nok at man ikke er enig med henne, men det er flott at noen roper høyt, skaper debatt og jeg tror nok hennes metode vil fungere for en del mennesker, akkurat som lavkarbo fungerer for andre.
|
Det kjipe med konseptet er at siden det ikke er de ofisielle rådene har de ikke lov til å lage ting på det uten ha en "ekspert-utallelse" fra ofisiellt hold (ernæringsrådet o.l).... :rolleyes:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Prøv gjerne å hjelpe meg, men kall meg faen ikke for feit!
|
Jeg er feit og for min del må man gjerne kalle en spade en spade. Så vi er vel alle forskjellige der og.
|
Finsk TV sendte for ikke mange dagene siden et skikkelig LCHF program, med minimal innblanding av Statlig "ekspertise". Det var utrolig bra, og vi burde kanskje sende link til programmet til både Kari og Dinamo...? :D
http://vimeo.com/24004754 |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48. |