![]() |
Gjør jeg det rett?
Hei alle sammen,
dere har sikkert fått dette spørsmålet mange ganger før. Men nå skriver jeg opp et par dager i min nye ketolysehverdag. Håper dere kan komme med litt tips og råd :) Frokost: 2egg, 1/2 dl fløte, bacon og ost. Lunch: Avoakdo Middag: 3 karbonadekaker (Laget av karbonadedeig,egg,ost,krydder&fløte), 6 cherrytomater, spinat og fløtesaus. + 1 neve cash. nøtter (Vet jeg spiste litt lite den dagen her) Frokost + lunch (delte opp i 2) Omelett med 2 egg, 1/2 dl fløte, ost og 30 g spinat. 7 cherrytomater. Middag: Pepperbiff, fløtesaus (1dl) brokkoli&blomkål 2 never cash. nøtter Kvelds: 2 karbonadekaker (tidligere oppskrift), 1 dl fløtesaus, 1 neve cash. Frokost: 2speilegg, bacon, ost, spinat (30g) Middag: 2 karbonadekaker (Tidligere oppskrift), Litt kyllingfileet, fløtesaus med spinat og brokkoli. KveldS: eggerøre 2 egg + skinkeost. Takk for tilbakemeldinger :) |
Sv: Gjør jeg det rett?
Sitat:
Lykke til ! :D |
Jeg spiser omtrent som deg og jeg går fint ned i vekt. :)
Nå har jeg mye å ta av og det virker som om de som ikke skal ned fullt så mye må være litt strengere og nøye på karbene. Jeg prøver ikke å være i ketose men sånn som jeg spiser nå så er jeg det likevel. |
Tuusen takk for svar! :) Da skal jeg roe ned på tomatene! Har fått ny dilla på spinat, og det er supergodt og lite karbs. Jippi! Mye og sette seg inn i gitt. Skal teste ut diett.no! Hvis de regner ut alt for deg er jo det suverent!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58. |