![]() |
Åh nei ... jeg går opp!
Siden i går har jeg gått opp 400 g. Jeg spiste lite i går - men en del til middag og kvelds. SPiser jeg for lite fett? Var nok flinkere med fettet i begynnelsen. Men går man opp altså om det er for lite fett? Syns det er skummelt - for jeg tror jeg har gått litt opp de siste dagene (men hadde igrunn lovet meg selv å bruke fredag som veiedag og kun den - men nå ser dere - panikken brer seg:p)
|
Sv: Åh nei ... jeg går opp!
Du har ikke lagt på deg 400g siden i går! Det er nok bare vann som kroppen din samler på av en eller annen grunn!
Var maten du spiste i går salt? Trente du noe? Er det snart den tiden av måneden? Hvordan har du sovet i natt? Dersom vekten gir deg panikk, legg den bort, lås den inne, gjem den hos naboen.........:p Stress hjelper IKKE på vektnedgang!;) |
Slapp av. :) 400g er "ingenting", det er i alle fall innenfor normalvariabel fra dag til dag. Det er sånn... 4 desiliter vann, for eksempel. Kanskje det er syklus-relatert, kanskje du har et dobesøk til gode, kanskje kroppen driver og ommøblerer litt av andre grunner. Ingen grunn til panikk. :cool:
|
Dessuten er det nok bare vekten av det du spiste til middag og kvelds. ;)
|
Sitat:
Jeg veier meg hver dag (gammel vane!!) og ser at det vanlige for meg er at vekten svinger opp og ned med 2-400 g ila en uke. Men i hovedsak har jeg ligget på samme vekt i sikkert to år nå. |
Puh... da velger jeg å tro at det går greit ;)
Jeg fortsetter løpet mitt... |
Om det kan være noen trøst gikk jeg opp 800g. fra i går........ :p Tar det helt med ro.:D
I løpet av en uke har jeg gått ned 0,9 kg..ikke inkludert de 800g. jeg gikk opp fra i går. Om jeg skulle regnet med de hadde jeg gått ned 2,4 kg. fra forrige torsdag til i går. Så der ser du hvor sterkt det varierer fra dag til dag... Om det fra i går er vann (noe jeg tror) er det borte igjen i løpet av et par dager.... :D |
Sitat:
|
Kjenner jeg er sår i halsen og forkjøla jo mer dagen går - kan det være det som samler vann? "Perioden" ble jeg ferdig med denne uka.
Blææææ - kjenner jeg er utolmodig - :o |
Sitat:
Skal jo ikke mange dl til før det blir noen hundre gram ekstra på vekten!:eek: |
Hmmmm.... det har jeg aldri reflektert over egentlig. Skal jammen sjekke dette jeg. For jeg har perioder der jeg sover DÅRLIG, veldig dårlig........:mad: Så skal ha sansene mone åpne fremover på morgenkvisten hvor mye som kommer ut.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16. |