![]() |
Godt lavkarbobrød?
Har noen oppskrift på et godt brød? Prøvde det som står i Hexeberg sin kokebok, men det var ikke noe godt, noen forslag?
|
Sv: godt lavkarbo brød
Hei,
Vanskelig å anbefale da hva som er godt då jeg har ennå ikke funnet noe lavkarbobrød jeg synes er godt. Så det jeg kan anbefale deg er å ta deg en tur inn i Den store brød-lenke-tråden og se om det er noe der som kan falle i smak. |
Der burde det være noe brukbart, har hatt glede av muffins jeg fant her inne. Litt overasket over soyaprotein i mange av oppskriftene, trodde soya var strengt forbudt!
|
Anbefaler Nannah sine knekkebrød (stadig vekk) :) Kanskje ikke det du er på jakt etter, men veldig godt:ja:
|
|
Sitat:
Skriver under på dette brødet - det er kjempegodt :) |
jeg sverger til dette brødet http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14627 å så signerer jeg de over ang. knekkebrødene! Nam :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Enig i at Karins beste er godt, samt Marjusens hamburgerbrød (som eg har brukt som rundstykker). |
Sv: Godt lavkarbobrød?
Et par favorittbrød er solsikkebrød og pofiber-brød. Er enig i at Marjusen sine rundstykker er gode, ville også tatt en kikk på Gerd sine oppskrifter.
Ellers syns jeg oopsie er godt med masse smør, gulost og paprika på. Knekkebrødene til cillesnuppa er fantastiske! Har prøvd mange andre, synes de blir klissete inni og gjerne altfor salte selv om jeg nesten ikke har i salt. Håper dette var til hjelp! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25. |