![]() |
Endelig!
Endelig har jeg fått ræva i gir og fått spart opp penger til å få en litt større tatovering. Har 5 små og en sånn passe stor en fra før, men i morgen bærer det altså ned på studioet for å tatovere 8 sommerfugler fra albuen og oppover mot kragebeinet! FINALLY
|
Sv: Endelig!
Så morro! Har lyst på en selv, må bare finne ut hvor jeg skal ha den :)
|
Sitat:
|
En tiger som smyger seg rundt skaftet på en thors-hammer. (Tove er kortform av Thor, som også er min fars navn, og tiger'n sier seg selv..) Lurer på enten leggen eller overarmen, i sistnevnte tilfelle må jeg nok trene bicepsen litt til :p Greit med en plass der man ikke trenger vise den fra hele tiden tenker jeg. Men har ennå tilgode å se en slik tatovering, så må nok få tegnet en personlig en.. Bare pengene og motet det skorter på :rolleyes:
|
Spennende! Får vi se bilde etterpå kanskje`?
Har flere tatoveringer jeg funderer på å ta. Har to allerede og angrer ikke et sekund på dem! |
Sitat:
Ja, er forferdelig dyrt men motet skal du ikke bekymre deg så mye for! Det er såklart ubehagelig, men absolutt verdt det! |
Sitat:
|
Har 2 tattiser, den ene er Eye of Horus på skinka. Har plottet nr 3 i minst 7 år nå :lol:
|
Her er en tidligere tatoverings- tråd!:D
|
takk kitt! :D
|
Da var bilder lagt ut i tatoveringstråden :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25. |