![]() |
Osteringer
Hei,
noen som har prøvd osteringer fra Kims? Kjøpte de i helgen til gutten min og oppdaget at det BARE er ca 5gr sukkerarter pr 100gr...Vil det si at vi kan spise disse?? Jeg smakte på 1 og de var veldig god, i forhold til bacongull! |
Sv: Osteringer
Sukker er en ting, men du må se på det totale karboinnholdet. Jeg regner med at det er noe høyere. Stivelse av forskjellig slag skal også regnes med. -Men er det ikke det, så kan du trygt spise dem :-)
Kan du ikke sjekke næringsinnholdet på posen, og fortelle hva som står der? |
...osteringer fra Kim’s? stod ikke noe info på hjemmesidene, KiMs produkter Jeg ville ikke ha spist godis med 5 g sukker/pr 100 g på Ketolysekuren. |
|
Fant tilslutt næringsinnholdet, på den Kitt la inn bilde av, og den er det bare å holde seg langt unna, uansett hvor på lavkarboskalaen du ligger.
Innhold per 100 g: Kalorier, kJ/kcal: 2165/520 Protein, g: 8 Karbohydrater, g: 48 Fett, g: 32,5 Tre viktigste ingredienser i fallende rekkefølge: maismel, solsikkeolje, ostepulver Fettkilde: solsikkeolje Inneholder sukker? ja Tilsetningsstoff: surhetsregulerende middel Vekt, g: 120 Foreslått porsjonsmengde, g: 25 http://www.klikk.no/helse/dinkost/te...icle638439.ece |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hehe...tok visst feil produsent :o Men trodde det var sukkerarter vi skulle se etter og ikke hele karbo innholdet!?!
Uansett så er jeg glad det bare ble EN prøvesmak denne gangen :) |
du må nok regne med alle karber gitt :)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16. |