![]() |
Cocosa
Jeg er litt nyskjerrig på denne. Hjelper den å gå litt raskere ned i vekt? Leser at en del spiser den.
Kan den kjøpes i helsekostbutikk? eller bare på nett? Hva koster den i Helsekostbutikk, hvis den finnes der? |
Sv: cocosa
Jada, de har Cocosa i vanlig helsekostbutikker og også på blant annet SmartClub! Er ganske dyr, men drøy!
Her kan du lese mer: Sitat:
|
Sitat:
|
De har den på de fleste helsekostbutikkene, jeg så de hadde i Sverige når jeg var i Strømstad - så regner med de har den i Charlottenberg også.
Tror den kostet rundt 185,- svenske i Strømstad. På helsekosten her koster den 197,- norske. Men den er drøy, og blir ikke brukt opp på kort tid hos meg iallefall |
på helsekosten i stockholm kostet den hele 220 kr
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Cocosa
Shopping4net.com har den til 159,- kr, og de tar bare 6,- kr i porto tror jeg. :)
|
Sitat:
Men nå kjøper jeg tilsvarende (men i større størrelse!) fra Iherb til 85 kr: http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas...=0&rcodeTOZ254 Jeg anbefaler denne ;) |
Sitat:
|
Det koster 4 $ i porto fordi den veier under 1,3 kg. Tar ca 1-2 uker å få det tilsendt ;)
Bruker du koden min under får du ytligere 5 $ avslag ;) |
Oj, det var billig porto. Skal prøve koden din jeg. Tusen takk for at du deler.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg tar 1 ss med cocosa hver dag etter frokost. Den er supergod og jeg synes det er digg å kose meg med ei skje uten noe annet. Den er mild og god i cocos smak. Topp!
Flott å høre at den har gode virkninger også. Det liker vi!! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40. |