![]() |
Aldri sulten lengre!
Nå har jeg vært i ketose i 10 dager, å vekten går nedover:D Men, jeg er ALDRI sulten lengre, de siste dagene har jeg måtte spise kun for å få i meg fett og næring. Er dette noe andre erfarer også? Eller er det bare meg?
|
Sv: Aldri sulten lengre!
det er BARE du ;) Neida, jeg er svært sjeldent sulten lengre jeg også... deilig følelse - men nå har jeg ingen unnskyldning for å småspise lengre hehe ;)
|
Hos meg går det i perioder. Har uker der jeg spiser ingenting omtrent, og så kommer det en med ulvehunger der ingenting metter.
|
Sitat:
Nei jeg føler NULL behov for å småspise, å det behovet følte jeg til støtt og stadig før.. Jeg har også blitt mye mye varmere.... Ligger over en halv grad i forhold til der jeg lå før... Men ja, er kjempe godt å slippe den sult følelsen.. |
Jeg tenkte litt på det i helga, dette med at jeg aldri er "sulten" lenger. Småspising eksisterer stort sett ikke. Jeg kom frem til at jo, jeg er sulten innimellom, men det føles på en helt annen måte enn på karbokjøret. Jeg føler meg tom i magen når det er lenge siden siste måltid, men aldri det altoppslukende suget som kunne grense til desperasjon. En helt ny fysisk følelse å kjenne på altså. Prøv å kjenn etter du óg ! :)
|
Sitat:
Ellers, i forhold til trådstarter - det med å miste sultfølelsen fullstendig er det aller sikreste tegnet jeg har på at kroppen har satt i gang ketosen. :p Pluss fryktelig tørr munn en stund. Det blir bedre etterhvert, men den første uka eier i alle fall ikke jeg matlyst. Stapper i meg noen ostebiter og kaffe med fløte eller kokosmelk og står det ut, til en litt mer normal sultfølelse vender tilbake senere. :cool: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|