![]() |
Hjelp! Er så kvalm! Hva spiser man da?
Hei! Jeg er superkvalm på andre dagen. Hva spiser man da? :confused: Orker ikke tanken på egg og bacon, røkelaks eller andre retter jeg bruker spise om dagen. Er på grensen til omgangssyke tror jeg. Er litt bedre i dag så må prøve få ned noe men orker ikke tanken på noe av det jeg bruker spise. Før ville jeg spist ristet brød, men vil jo ikke bryte dietten pga dette! Noen som har råd? Følger Skaldemans råd, men så lenge det er lowcarb/ketosevennlig er nok det det viktigste akkurat nå.. :D
|
Sv: Hjelp! Er så kvalm! Hva spiser man da?
Det som fungerer for meg på en uggen dag er rett og slett noen Norvegiaskiver i microen med litt krydder på. Nucer det til det blir sprøtt så knasker jeg det jeg orker :o)
|
|
Prøv å drikk ingefærte, det kan hjelpe mot kvalme:)
|
Sitat:
|
Takk for tips! Skal begynne med teen og følge på med smoothie eller ost :)
|
Hvis du føler for å spise noe sprøtt (Jeg spiste alltid Mariekjeks da jeg var liten), så kan du jo prøve med en liten skive Fiberrik!? :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hva med de søte lavkarbolappene som nettop er lagt ut i oppskriftsdelen?http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40599
|
Takk! Te og etterhvert kylling gikk ned:-) Myntete er forøvrig antiseptisk så renser magen om man er matforgiftet, så tok et par kopper av den også:-)
|
Vann med saft fra sitron, eller sitrondråper ferdig på flaske, er medisin for meg. Godt for fordøyelsen også:rolleyes:
|
Ja, det drikker jeg hele dagen! Veldig bra for forbrenningen også og GIen på et måltid :)
|
Bare pass på tennene... Hardt for de. Derfor drikker jeg sitronvann kun med sugerør:p
|
Ingefær ingefær ingefær!
Hadde aldri klart tilvenningstida med diamedisin uten! (Les. EKSTREM!!! kvalme). |
En periode jeg slet veldig med kvalme, fikk jeg resept på afipran stikkpiller, det hjalp. Men som Photo sier, ingefær er supert mot kvalme:ja:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58. |