![]() |
Hva har du spist idag?
Vet at det ligger en sånn tråd på en av de andre kategoriene, og tenkte at vi kanskje kunne ha en egen får oss 30+? :)
Så, hva har du fått i deg idag? |
Sv: Hva har du spist idag?
Frokost:
Ziggys tomatsuppe Lunsj: ziggys tomatsuppe Middag: Hjemmelaget tacopizza, namm! <3 Kos: Planlegger og ta meg noe bær med fløte, eller krem, er så søtsugen! |
Min frokost i dag har bestått av en tykk skive med meierismør:eek: noen skiver ost, litt kyllingfille, rømme og litt grønnsaker:)
|
Jeg har spist og skal spise i dag:
Frokost: Eggmelk med sterk kaffe Lunsj: Lavkarbo rundstykke med ost, salat og salami Middag: Hjemmelaget karbonader, grønnsaker, sellerirotpure og soppsaus Kvelds: Tviler på at jeg orker noe |
slettet
|
Frokost: Rester fra middagen igår (biff,løk,paprika)
Lunsj: En halv bringebærskyr Middag: Brokkoli og blomkålgrateng med bacon og masse ost Kos: 50 g sukkerredusert mørk sjokolade. En dl med kremfløte og natreen Drikke: Vann, funlight, og en kopp te med natreen oppi. Kom nok litt over karbogrensa idag ja.. |
Frokost: Noen skiver fårepølse med masse rømme på ^^
Middag: Lagde fiskesuppe, men ble mett av å smake den til :p |
Har spist noen middagrester i dag! Ikke godt noen ting nå!! kutta røyken i går:confused: Jeg sliter:mad:
|
Sitat:
|
Frokost: 2 kokte egg å en atkinsbar
Lusnj: Atkinsbar Middag: Litt fløtepannekaker (smakte ikke noe godt idag..*sukk*) Kos: 1dl kremfløte og noe sukkerfritt jordbærsyltetøy. 50 g sukkerredusert sjokolade. Ikke fornøyd med denne dagen nei.. Men, nå er ihvertfall sjokoladen bortevekk, og jeg er blakk, hihi :P |
Frokost: 1 skive lavkarbobrød, 2 stekte egg og bacon
Lunsj: salat, 2 kokte egg, kokt skinke, ost og vann Middag: stekt kyllingfilet, brokkoli, stekt sopp, bernaise-saus 4-5 kaffe med melk - litt usikker på den melka......... |
Frokost: Lavkarbo knekkebrød med roastbeef og remulade
Lunsj: rester av omelett med kremfløte, skinke og grønnsaker Middag: Laksefilet i ostesaus med brokkoli og blomkålpuree Kos: en munnfull kirsebær ost |
Lagde lavkarbo pizza da jeg sto opp. Den med kavli osteskiver, kjøttdeig og norvegia på toppen. Ble 10 stykker, så spiste 5 til frokost og 5 på jobb.
Har ikke orka noe til kvelds, men har drukket 1.5 liter JaDa saft siden jeg kom hjem. Tror jeg trengte det mer enn mat i kveld =) Nå har jeg forresten forstått hvorfor vekta har sakka ned, og ikke forsvinner så fort lenger. Har PCOS. Suger, men skal nok klare det likevel. |
Hei :)
Frukost: Avokado og kaffi Lunsj: Reker, 2 egg, majones og 1 avokado Middag: 1 laksefilet, litt blomkål og brokkoli og ein liten desj med rømme Kvelds: Litt ost og litt skinke Måtte ha ei banan før trening, men trur eg må kutte den for vekta står meir eller mindre stille no. Sprang 1 time på mølla og tok 30 min med styrke. Eg føle eg må ha den for å få litt energi sidan eg ligg på under 10 karber for dagen, men kanskje den berre øydelegg? Treng eg den i det heile? Nokon som har erfaringar? Ha ein super dag alle saman.:) |
Jeg trener tid tider ganske mye og hard, jeg spiser ikke noe ekstra, går bra for meg :)
|
Ok.:)
Da blir det null bananer fra no av :) |
slettet
|
Brunsj: en Quiche fra Kaffebrenneriet (aner ikke hva den inneholder, stort sett egg tror jeg, det var en kriseløsning...) Dobbel latte med H-melk og kanel.
Middag: en halv grillet kylling, masse soppsaus med fløte, løk og erter, machesalat med hvit balsamico. Godt! |
Frokost: Atkinsbar
Lunsj: Atkinsbar Middag: en spiseskje med kjøttdeig og bitte litt salat (Matlysten har virkelig ikke vært på topp idag) Kos: Skål med bringebær, fløte og natreen. 44 g cavalier mørk sjokolade. 0,5, pepsimax Har forresten funnet ut at jeg må gi opp atkinsbarene! Blir aldri mett, får heller ett skikkelig matsug når jeg har spist en.. |
Frokost:
To hjemmelagde lavkarbo-knekkebrød med krydderskinke Lunsj: Rakk ikke lunsjen, men spiste en liten salat med reker og egg på ettermiddagen Kveld: Tre stk hjemmelagd pizza - bunn bestående av egg |
Idag ble starten litt treg, for jeg hadde lege time hvor jeg måtte komme fastende. Blodprøver. Følte at hun tok hele armen full. Liker ikke blodprøver jeg.
Frokost (i 12 tida) Hjemmelaget solsikkebrød skiver med eggerøre av 2 egg/fløte/gressløk og røkelaks. Lunch (i 6 tida) 2 skiver med solsikkebrød med leverpostei, agurk og majones. Middag (i 23 tida) en nakkekotelett med brokkoli og blomkål mos. (har litt rar døgn rytme fordi jeg jobber kvelder) |
Onsdag 23.04.2011
Frukost: litt ost, litt sognemorr, 2 små tomater Lunsj: 3 små tomater, litt ost og litt skinke Middag: Løvbit av kalkun med sopp, litt løk, chili og 1 tomat + ein liten desj rømme Var i klubb i går, og der vart det servert kyllingsuppe. Åt berre ein mini porsjon. Det som var i den var vann, buljong, litt eple (1,5 på stor gryte), løk, kylling, krydder, fløte og creme fresche. (trur det var alt) Så bortsett fra eple da, så trur ikkje eg at det var den heilt store utskeielsen :) |
slettet
|
Sitat:
|
slettet
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56. |