![]() |
Pizzasaus
(vet ikke om dette er rett sted jeg...)
Pizzasaus En liten boks /glass tomatpure(les bakpå og velg den med minst karbohydrater, stor forskjell) ca 0,5 dl olivenolje 1-2 ss balsamico eddik salt pepper Bland alt i hop og smør på pizzaen Det hender jeg bruker andre krydder også, men med dette har jeg funnet ut at jeg står fritt i forhold til krydder på toppen. Denne er ikke så fuktig som om man bruker hele tomater eller tomater på boks, dermed er det større sjanse for sprø bunn. |
Sv: Pizzasaus
takk for oppskrift, har du en spesiell tomatpure og anbefale ?
har bare kikket på kiwi og de de hadde der synes jeg det var veldig mye i :( |
Tidligere trodde vi at Landlords tomatpure inneholdt minst karber, men det viste seg å være en feil! :p
|
Sitat:
|
tror du bør se bakpå. Vi har bare coop sine her i butikken, velg det med minst. Jeg tenker slik: Målet er ikke ketose, følger Hexeberg som anbefaler 50-7o karber per dag.... Å det er ikke så ofte jeg bruker denne sausen. å feks 100 gram tror jeg sjelden ejg spiser alene
|
Sitat:
|
Du har jo litt lettere tilgang til mange butikker enn det jeg har. Ta den en runde rundt å kikk bakpå.
|
Sitat:
Bare i Hele Holmestrand kommune har vi 8 mat butikker faktisk og 7 ulike kjeder :) så skal vel ikke klage ;) |
Sitat:
Sitat:
|
Tomat er tomat. Har den mer karber, er den mer konsentrert. Bare å lure seg selv å kjøpe en som er spedd. Ingen av pureene inneholder noe mer enn konsentrat av tomat + vann.
Man trenger ikke mye pure for en kraftig tomatsmak. |
Sitat:
|
Sitat:
Hender det gjøres feil, vet du! ;) Mail fra Landlord: Hei Kitt! På vårt eksisterende produkt på glass er karbohydratverdien på 12 gram pga en høyere tomatkonsentrasjon enn våre øvrige tomatpureer. Vi har byttet leverandør for 140 g nå, og vi har nylig deklarert varen på nytt. Karbohydratinnholdet på vårt nye produkt er på 20 g. Med vennlig hilsen / Best regards Jeanette Johnsen Designkoordinator EMV REMA 1000 Norge AS |
Sitat:
Bak på boksa (lita metallboks) står det kun tomater og salt. Ja ja, då får eg gå over til tomater :) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03. |