![]() |
Diaré
Flaut spm :p Og sorry detaljene.
Første gang jeg prøvde ketolysekuren slet jeg med diare og kvalme. Nå prøver jeg den igjen, å med en gang kroppen min kom i ketose kom diareen og kvalmen. Å da er det ikke bare litt. Har siden mandag gått på do minst tre ganger i timen. Blir gal. Får ikke kommet meg på trening, gått turer, butikken. I boken står det ingenting om denne bivirkningen, men etter å ha lest rundt om kring på nettet om de som er negativ mot ketolysekuren står det mye om diare. Hva stemmer :confused: Vil dette gå over? Vet om flere som har slitt med det samme. |
Sv: Diare.
Drikk eplecidereddik! Det frisker opp magen. :ja:
|
Dersom du har mye diare og er kvalm, får du nok i deg litt i overkant mye fett.
Mange går svært sterkt ut og pøser på med fett, men mange mager tåler ikke det!:eek: Hold godt igjen på fettet noen dager og øk igjen ganske så sakte!:) Pleier å overbevise selv den mest påståelige mage!;) Og for all del, hold deg unna søtningsmidler i både mat og drikke!:eek: Om du vil ha slutt på diare- problemet litt fort, er loperamid- tabletter tilgjengelig på nærmeste apotek. MÅ brukes som pakningsvedlegget sier! |
Sitat:
|
Sitat:
Ikke noe annet å gjøre enn å holde ut en liten stund til, for det vil gi seg etter hvert, eller gå over til generell lavkarbo ala Fedon, feks! Ikke noe galt i det!:) Alt passer bare ikke for alle!:p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Tror også at det hjelper å få i seg nok grønt, men jeg vet jo ikke hvor mye grønt du spiser. |
Sv: Diare
For meg var det omvendt. Ble kvitt langvarige diareplager da jeg begynte med lavkarbo. Nar det gjelder kvalmen hjelper det meg a spise en passelig bit ra ingefar.
|
Sv: Diare
Jeg blir mye bedre i magen med lavkarbo, så det er litt omvendt for meg.
Men uansett så ville jeg prøvd probiotika som du kjøper reseptfritt på apoteket.´("Gode" melkesyrebakterier). Det har hjulpet meg ved mageproblemer. Disse skal være mye bedre enn f eks idoform (ifølge dr. Torkil). Spør på apoteket! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10. |