![]() |
Hvor mange karbohydrater?
Ja hvor mange karb, ligger dere på pr dag? Sitter å vurdere ketolyse på nytt, men er litt i tvil. SPrakk etter tre uker sist. men da viste jeg ikke om de gode knekkebrødene.
Også var jeg livredd for å sprekke, så nårjeg først gjorde det, trodde jeg alt var ødelagt, |
Sv: Hvor mange karbohydrater?
Synes absolutt du skal lese boka skikkelig så du vet hva du skal gjøre og ikke gjøre :)
Litt vanskelig å følge en kur man ikke kjenner, sant? I boka er det også oppskrifter det kan være lurt å følge til alt sitter mer i fingrene. Boka finnes på biblioteket om du ikke vil kjøpe den. Kunnskap ER virkelig veien til en vellkykket kur/kostomlegging :D Lykke til! |
Sitat:
|
Sitat:
Frem til du får tak i boka kan du jo starte med å holde deg til matvarer med max 5 gr karbo pr 100 gr, meieriprodukter (minus melk), egg og grønnsaker/salat som vokser over bakken :) Og selvsagt rent kjøtt, fisk og fugl :) På Ketolyse skal du ligge på ca 15 gr karbohydrater pr dag. |
Sitat:
|
Sitat:
|
forumet er kjempekjekt !
Alle har en sprekk i ny og ned, bare det ikke blir alt for ofte. Så hvis du skulle sprekke igjen etter 3 uker denne gangen også - så er det bare å begynne på nytt igjen dagen etter :) Man må komme i ketose igjen, og stopper kanskje vekten i noen dager - men det ødelegger ikke alt. Lykke til :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49. |