![]() |
Lisbeths Vannbakkels
Lisbeth?? Du som er så flink og lager så mye godt, kan du finne ei god oppskrift på vannbakkels??? Det er jo nyyydelig med krem inni! :sikle: Se, jeg har allerede laget ferdig overskrifta. :klem: Venter spent. :spent:
|
Sv: Lisbeths Vannbakkels
Sitat:
|
Sitat:
|
Jaaa signerer denne :D
|
Sitat:
|
Å ja, det har jeg også ønsket meg
Og lag gjerne flere krydderblandinger- f eks holiday dip. Venninnene mine må loksom ha holiday dip- jeg klarer meg fint uten, men en oppskrift på det hadde hvert digg. Noe å dippe grønnsakene i |
Sitat:
:lol: Tror vi må lage en tråd som vi kan kalle noe ala Lisbeths Krukke! (med tanke på Sareptas krukke) :love: |
Jeg tar gjerne imot ideer :D
|
Jeg pleier kjøpe disse!
http://marexim.no/Files/Billeder/Eco...ctures/510.jpg HER står det om dem da.. Jeg fant ut at hver kule ble ca på 2-3 karber... :sikle: |
Sitat:
For en genial idé, Kanutten :smile: Og de vannbakkelsene du har bilde av der er helt nyyydelige, spesielt når de er bittelitt frosne! |
sikle.. mm :o
|
Jeg gleder meg også:D Lykke til Lisbeth!
|
Jeg melder mig også til gruppen af forventningsfulde :D
|
Hiver meg innpå som en av de forventningsfulle, men det må da gå ann å bytte ut sukker med sukrin/splenda og mel tror jeg at jeg ville laget en miks av soyamel, mandel mel og johannesbrødkjernemel. Hmmmmmm kanskje jeg skulle teste ut til helgen selv?
|
jaa prøv ut :D
|
Da var 1 forsøk på vannbakkels utprøvd:-)
Gå inn på bloggen min for å sjekke hvordan det gikk. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49. |