![]() |
Gratis foredrag med Sofie Hexeberg i Oslo
Torsdag 3 februar fra 18.00 - 20.30 holder Sofie Hexeberg og Gunn - Karin Sakariassen foredrag om lavkarbo, svarer på spørsmål og deler ut smaksprøver fra oppskriftene i den nye lavkarbokokeboken de har kommet ut med.
Det foregår i Akersgate 47/49 og det er fri entre, men man må melde seg på til liv.gronback@cappelendamm.no Har dessverre ikke noen link enda, da jeg fant dette på veggen til en jeg kjenner på Facebook. Skal legge ut en om jeg finner. Jeg er påmeldt og skal dra. |
Sv: Gratis foredrag med Sofie Hexeberg i Oslo
Sitat:
|
Link:
http://www.cappelendamm.no/main/kata...=32&artid=8099 Frisk med lavkarbo Lege og dr.med. Sofie Hexeberg og ernæringsterapeut Gunn-Karin Sakariassen holder foredrag og svarer på spørsmål, åpen café og smaksprøver fra oppskriftene i boken. FRI ENTRE – VELKOMMEN! Påmelding til liv.gronback@cappelendamm.no, innen mandag 31. januar. |
Dytter...
|
skulle ønske jeg bodde i oslo altså... :(
|
Håper de kan komme til Trondheim også med det foredraget.:)
|
Sofie Hexeberg og Dag Viljen Poleszynski skal ha foredrag i Trondheim via Tekna (Fagforeningen for teknologer, realister og naturvitere) 16 februar :D Gleder meg!!! Usikker på om det er åpent for alle eller kun Tekna-medlemmer.
Konferanse: Det evolusjonære grunnlaget for kosthold - Overser norske ernæringsråd evolusjon, kjent fysiologi og kliniske erfaringer? Vi inviterer til aktuell konferanse med Dag Viljen Poleszynski, dr.philos/ansvarlig redaktør i helsemagasinet Vitenskap og Fornuft og Sofie Hexeberg, lege, dr.med., Dr. Hexebergs klinikk. |
dytter igjen...
|
Fin dyttejobb annex:)
Påmeldingsmail er sendt:D |
Påmeldt :smile:
*dytt* |
Meldt meg på!
|
Argh, hvorfor er sånne tng ALLTID på dager da jeg har andre ting! :mad:
|
Jeg bare dytter på denne!
|
Sitat:
|
Og Annika Dahlquist skal på Debatten på NRK i kveld! Da kan dere se det på nett etterpå!
|
Jeg gleder meg til begge deler! Blir en lærerik kveld dette :)
|
Noen av dere som var på seminaret? Jeg var!
|
Jeg også! Hva synes du?
|
Sitat:
Hvor satt du? Jeg satt på bakerste bordraden, nesten helt til høyre. |
Sitat:
Jeg hadde ikke akkurat forhåpninger om å lære så mye nytt, mer å se hvordan de forklarte ting/hva de la vekt på, og ikke minst hvem/hvor mange som møtte opp, for å få en oversikt over hvor populært dette er. Oppmøtet var jo veldig bra, og boken er midlertidig utsolgt flere steder! Oi, da satt vi nok ganske nærme hverandre! Jeg satt på midterste rad helt til høyre rett ved sideprojektoren hvis du skjønner:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Syns det var helt greit, interessant med eksemplene fra Hexeberg (pasienthistorier med medisinske målefakta), ellers mye kjent stoff. Begge foredragsholderene var flinke og engasjerte.
Det med kunstig sukring lurer jeg alltid på, har etter noen tips her på forumet valgt å blande litt, og har akkurat begynt å prøve stevia, og det kunne de godkjenne. Satt helt ytterst til høyre i forhold til scenen, ved et bord midt på. I svart. Hei fra Annex |
Jeg ble forresten irritert på det med soya. At det er så bra erstatning er jo bare tull! Den kødder jo til både kvinners sykluser og menns hormonproduksjon...
|
Sitat:
Synes ellers det var et veldig interessant foredrag. Jeg lærte flere ting jeg ikke visste fra før. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52. |