![]() |
Hva drikker dere til frokost/kvelds?
Nå har jeg egentlig aldri vært så glad i melk, og derfor har det stort sett gått i juice. Det er jo 11 karber pr dl juice (de fleste), så derfor kutter jeg jo den ut.. Men hva skal jeg drikke da? Vann?:(
|
Sv: Hva drikker dere til frokost/kvelds?
Vann, vann og atter vann. Har flasker fra IKEA stående i kjøleskapet med kaldt vann i alltid, må ha det iskaldt. Noen ganger koser jeg meg med litt fun light, og i helgene blir det litt pepsi max på kvelden- men stort sett vann
|
vann er alltid godt :)
|
Drikker bra med vann utenom måltidene og til middag, men akkurat til frokost og kvelds må jeg ha drikke med smak... (er ikke så glad i sitron, regner med det kommer forslag om å ha sitron i vannet..:p)
|
Jeg foretrekker vann, ja! Mange drikker jo kaffe/te (evt med cocosa e.l. i for å øke fettinntaket og metthetsfølelsen). Farris (kanskje ingen klassiker til frokost?;)), eller lage deg eggemelk (oppskrift her )... Det er bare fantasien som setter grenser:)
|
Jeg drikker vann hele dagen.. og av og til Pepsi max på kvelden:)
|
Rykende varm kjøttbuljong om kvelden:)
|
Kjøttbuljong faktisk!! Hadde jeg aldri kommt på!:p Men kanskje det skal prøves!
Fant forresten akkurat ut at det er 0 karber i svart te, så der har vi jo et meget godt alternativ!!:D |
Vann. :) Masse vann. Og te om kvelden og på jobb. Men til måltidene - vann og vann og vann. Jeg elsker vann!
|
Har du prøvd med litt sitron i vannet?
Sorry, kunne ikke dy meg :p |
Sitat:
Haha!!:p |
Spørs hvor streng du er på kunstig søtning da, men jeg bruker å drikke blå iste mange ganger. Den er det 0 kh i og smaker som fersken. Det er namme nam. Men den er vel søta med aspartam, men jeg har ingen problemer med vektstagnasjon og søtning. Så da hiver jeg innpå det:D
|
Vann med mynte i eller noen agurkskiver er også ganske godt.
|
Kun vann her og :) Ikke noe problem med det og har igrunn drukket kun vann til alle måltider det siste året (og begynte først på lavkarbo nå fra januar 2011). Til frokost bruker jeg ta en kaffe (eller dobbel espresso) med kremfløte i også :)
|
Vann og vann og vann igjen.
Skeier ut med cola zero, men kun lørdagskvelden og kun et par glass for jeg blir så godtesyk at det er en skam.. Ellers tar jeg en kopp grønn te med lemon fra Lipton på jobb,. Kaffe kutta jeg ut for snart halvannet år siden. Ble dårlig av det (kke pga lavkarbo etc) |
Sitat:
|
Vann til frokost og hvit te (av et eller annet slag) eller kamomillete til kvelds
|
Vann!!! Har kun drukket vann siden forrige uke, og jeg klarer meg fint uten melk, juice, brus, saft etc :-) Har vel 5 eller 6 vannflasker som står i kjøleskapet til enhver tid. Bare fyller opp når de blir tomme, og setter dem inn så de blir kalde!
|
Vann, kaffe, vann,vann og te uten søtning. Og vann! :D
|
Drikker som de fleste andre mye vann, ja! Minst 3 store glass vann før og under frokost. Avslutter ofte frokosten med en koppe kaffe med fløteskvett.
På jobb drikker jeg mest te, som regel grønn, og prøver å drikke et par glass vann attpå. Til middag blir det vann igjen, og kaffe med fløte til 'dessert'. Kveldsmat spiser jeg som regel ikke, men det blir alltid enda litt mer vanndrikking og kanskje en kopp te. Når jeg spiser 'ute' så bestiller jeg alltid Farris (virker liksom litt gnient å bestille vann, men datteren min gjør alltid det, da). Drakk litt eplejuice i jula, og det smakte i grunnen som sukkervann... ;) Nå kom jeg på at det sikkert er like greit å helle ut resten av den kartongen snart - hihi |
Vann, te uten søtning (liker veldig godt den som heter Indian Chai), kaffe m fløte og Cola Zero sånn av og til.
Når jeg startet med lavkarbo kjøpte jeg inn og prøvde meg på allslags greier; Farris m Fun Light, kakao av fløte, diverse buljong greier osv... Nå har jeg på en måte slått meg litt til ro og trenger ikke så mye erstatninger - vann er simpelhen godt nok! |
Her går det i vann og te. Drikker mest vann til måltider, og ellers som tørstedrikk. Tar en kopp te eller to på jobb. Litt Pepsi max i blant.
|
Vin?? Ikke til frokost da. :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45. |