![]() |
Kan dere hjelpe meg bare litt ?
Kan jeg spørre dere litt? :)
startet i dag med ketose-lavkarbo, og har hatt omgangssyke, derav lite mat i dag :/ men- spiste 2 egg + litt minimalt med tomatsuppe til middag,og lagde meg en omelett av 3 egg, litt paprika, litt purre,litt bacon med en skvett fløte i + krydder. Spiste ikke alt, da jeg ble mett :O men, har jeg da spist riktig mat i dag ??? er helt ny på dette, så har ikke klart å lese meg opp enda :/ takker også for maaange nyttige tips her :) |
Sv: Kan dere hjelpe meg bare litt ? :)
Sitat:
|
Men tomatsuppen bør være hjemmelaget, posesupper er ofte mye karber i.. Samme med sauser.. :) Og transfett :/
|
Sitat:
|
Sitat:
så hvis jeg fortsetter slik, følger oppskrifter her inne, holder meg unna brød, pasta,potet , altså karbohydrater og slike ting, + er aktiv, så vil jeg gå ned i vekt? |
Ja om du er overvektig så vil du nok det.. Hvor mye vil du ned da? er det snakk om 5 kg eller 20? Jo mer overvektig, jo lettere vil du nok gå ned, vanligvis da.. :)
|
Sitat:
|
Ja da vil du sikkert kunne gå ned :) Det er jo bare en måte å finne det ut på.. ;)
|
Denne er kjekk å lese: http://kostreform.blogs.capasitlabs....o3minutter.pdf
|
Sitat:
tusen takk !!:):):) |
Sitat:
|
Sitat:
tuuusen :hearts: takk :) er så glad dere tar dere tid til å svare en nybegynner :forstoikk:forstoikk |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49. |