![]() |
Egg til frokost
men hvor mange er trygt? 2? 3?
|
Sv: Egg til frokost
Sitat:
|
Sitat:
|
spiser gjerne 2-3 egg og ei pakke bacon hvis jeg skal bli mett leeeeeenge :) egg er godt i smoothie også :) hvis man er litt lei egg...
|
Så mange du orker.
Jeg slutter aldri å forundre meg over at folk gjerne spiser First Price-kneipp med billig margarin og syltetøy på skviseflasker uten å mukke, men egg er faaarlig ... Snakker helt generelt nå altså, ikke om deg, Heaven. Jeg har diskutert dette mange ganger med foreldre som godt kan gi ungene sine så mye kneipp med prim de vil ha, men egg kan de ikke få mer enn 1-2 ganger i uka. What? |
Sitat:
|
Ups! JEg har gått i mytefellen! Igjen! Visste ikke at det var en myte jeg..
Da er jeg glad jeg slang i meg tre egg til frokost, men angrer på at jeg ikke tok hele baconpakka :P Takk for svar, flinke folk! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Noe skjer da i hvert fall!
Legene ser ut til å begynne å skjønne ting! |
Sitat:
|
Sitat:
Selv min svære faglig dyktige eks- lege hadde problemer med dette med kolesterol i maten i forhold til kolesterol i årene. Han trodde nesten ikke at det var mulig å ha så lavt kolesterol som meg når jeg lever sånn stort sett lavkarbo!:p |
Jepp, jeg satt i gjørma ;)
Takket være dere er jeg ute og overlykkelig. Jeg er mildt sagt ENORMT glad i egg! |
Så flott. :D Spis egg så det ljomer etter. Det gjør alle i denne familien. Min sønn på snart 3 år spiser gjerne både 3 og 4 egg alene til frokost eller lunsj. Mannen min spiser egg til frokost og ofte også til kvelds hver eneste dag, så han spiser vel kanskje 6-8 egg daglig. Han har gått ned 30 kg nå og har aldri hatt bedre helse!
|
Sitat:
Jeg klarer såvidt to egg :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01. |