![]() |
Fortsatt ganske overvektig men ...
jeg føler meg så fin og "lett" for tida:)
Og det er helt fantastisk! I det siste har jeg lekt med gutten min på 1 1/2 år hver kveld fra han kommer hjem fra barnehagen til han legger seg. Og de av dere som har hatt 1 1/2åringer VET hvor aktive de er. Før klarte jeg kanskje bare en halvtimes lek før jeg måtte slappe av. Jeg er så emosjonell og glad at jeg blir helt blank i øynene når jeg tenker på fjeset til gutten som stråler av glede over at mamma (og pappa) leker med han.... :roert: Hurra for mer energi! :heia: |
Sv: Fortsatt ganske overvektig men....
http://babyporten.no/forum/images/smilies/lykkelig.gif
Ja! Her merker jeg også at energien er tilbake! Herlig! |
Herlig :heia:
|
|
Takk for innlegget ditt, det var AKKURAT den motivasjonen jeg trengte for ikke å gå på en real sprekk!
Såklart vil jeg ha energi til å leke med dattera mi! |
Sv: Fortsatt ganske overvektig men ...
Så utrolig godt å høre!!:D Jeg også orker mere.. med unntak av et par blæh-dager nå:o:)
|
Det er det jeg håper på også.... Overskudd, energi, et lettere liv. :klem:
|
:klem:
I morgen har det gått en hel måned siden jeg spise sukker:D Ekstra glad på grunn av det:D Nå skal jeg rydde bort togbane og duplo-lego:) |
Kan ikke si meg mer enig, fikk også litt videre motivasjon når du skreiv det du gjorde :) Har ikke gått ned så mye i vekt, men kroppen kjennes minst 5 kg lettere og mye mindre oppblåst!
Jeg har også vært sukkerfri i en mnd idag , juhuuu!! og forandringen er STOOOR :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17. |