![]() |
Tips om kurs i Bergen?
Hei!
Nå merker jeg at jeg har kommet til ett punkt hvor jeg trenger litt drahjelp. Så jeg har veldig lyst til å melde meg på kostholdskurs. Trenger ikke å være veldig fokus på vektnedgang, men bare generelt det å få litt motivasjon og ukentlig møter. Jeg bor for øyeblikket i Bergen, er det noe dere kan anbefale? Har hørt om Herbalife, Easylife osv. Men jeg er opptatt av å gå på ett kurs som støtter lavkarbo, og ikke "tvinger" deg til å bruke pulvermat. Noen tips? Jeg vet av erfaring at Grete Roede ikke er aktuelt ivertfall :p |
Sv: Tips om kurs i Bergen?
Har de ikke noe Fedon-kurs mon tro??
|
http://www.fedon.no/no/Dr_Lindbergs_...nikk_-_BERGEN/
"Kurstilbud Vi har kontinuerlig kurs med erfarne kursledere; tema ”Naturlig slank” og ”Kost og vekt i balanse”. For informasjon om kurs, ta kontakt med kursleder Mona Oddekalv Mikalsen." |
http://sprekogblid.no/paradis/livsstil_xtravaganza.php
Det er riktignok lagt opp til at man kan bruke pulver i starten, men det er jo valgfritt, og det er fokus på lavkarbo og på det mentale rundt helse/vektnedgang. Litt mer lindbergsk enn jeg liker, så jeg har modifisert kostholdet mitt til mer LCHF, men det fungerer greit. |
Hvis der er kurs planlagt pleier det å stå på Fedon sin side, men jeg tar kontakt for sikkerhetsskyld :) Fedon hadde vært midt i blinken.
Skal sjekke opp Sprek og blid også! |
Hva er prisen for sånn xtravaganza-greier?
|
En hel formue..
Men det er inkludert treningsmedlemsskap da. Tror jeg betaler 930 kr måneden eller noe. Men for meg har det helt klart vært verd det. |
Sitat:
|
Mulig det er billigere for studenter da, i og med at treningsabbonement er billigere for studenter.
|
Sitat:
|
Får ikke noe svar på den Lindberg mailen :(
Har ikke inntrykk av at de har noen oppegående kurs nå... |
Sitat:
|
Jepp! Men må vente til mandag. De har så korte åpningstider for meg som er på jobb.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11. |