![]() |
Spm om vektnedgang, mann
Mannen min har også begynt på lavkarbo. De 2 første ukene har han gått ned 9 kg! Er dette normalt?
|
Sv: Spm om vektnedgang, mann
Ja, det er normalt å rase mye ned i vekt de aller første ukene, typisk 1.-2. uken. Garantert mye vann i kroppen som renner av.
Vil tro at det går tregere om litt. NB: det er også normalt å IKKE rase ned i vekt i starten....så tenk på dere som ikke gjør det :-) |
Takk for svar.. sånn vektnedgang KAN jo også være tegn på farlige greier såe.. fortsetter han nå så er det rett il lege, men jeg tror også det er lavkarboen. KJEMPEGØY!!!!!
|
Spørs vel hvor stor han var i utgangspunktet? Jo større, jo mer går jo man ned i gangen.. ?
|
190 høy, 133 kg
|
Sitat:
|
Samboeren min er 193 cm høy og veide 120 kg når han startet på ketolysekuren, etter 14 dager veide han 111 kg, så det er helt normalt.. ihvertfall for menn ;)
|
Skulle ønske jeg var mann.. stått stille siste ukene og det er såååååå kjipt! Særlig når han formelig raser ned i vekt!
|
Er nok mye vann. -9kg på 14 dager tilsvarer sånn ca 4500 kalorier om dagen i minus hvis alt som forsvinnerer er fett. Er vel kun toppidrettsutøvere og polfarere som har så drøy forbrenning :p
|
Ja er klar over at det er mye vann :)
|
Jeg har gått ned 4 kg. på de 4 dagene jeg har gått på lavkarbo! Morro, men er det mulig!? Er det bare vann??:rolleyes:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09. |