![]() |
Hva har dere "dilla" på nå?
Hei.
Jeg lurer på hva dere har "dilla" på nå? (Av "lovlige" ting) Jeg har dilla på brie og seranoskinke :p mmmm, knallgodt men dyrt... |
Sv: Hva har dere "dilla" på nå?
knekkebrød med masse smør og norvegia. MMM men prøver å roe meg ned litt med det nå!
Eller så har omelett med egg, fløte, smør, løk, bacon og ost blitt en frokostdille. Oj, så ikke jeg var på "mer en 30 kg overvekt" sorry! Men dille er nå dille lell! ;) |
Hvalkjøtt og reinsdyrkjøtt med olje på.
|
Sitat:
|
fenalår!! mm... det er lov det eller? :S ble litt i tvil, står ikke noe på det om karboinnhold, hehe
|
ostechips med dip :p og kyllingrateng.. og marinert laks..
|
Dilla på Luxus Leverpostei (bandet) - og DET legger man ikke på seg av..
|
|
jeg har dilla på å lese på forumet her.. :P får ikke gjort annet!!! hehe, så mange tråder... så mye nyttig.. så mye morsomt.. :D Og så mange flotte bilder i bildetråden.. nettopp pløyet meg igjennom 25 sider ... :D SÅ MOTIVERENDE!! :D
|
Krem med bringebær/jordbær og nøtter :D
|
Sitat:
|
Jeg har dilla på Johnny Depp :D
(Ikke at det er noe særlig nytt men...) Ellers NCIS, Dexter, Chuck og The Big Bang Theory. I matveien er det fersk tagliatelle med kylling, sopp, soltørkede tomater og kremet saus. Uheldigvis blir ikke det middagen så ofte på gunn av karbomengden i pasta :( (Vet man kan lage av squash osv. men jeg ELSKER pasta, så det holder ikke mål for meg :p) |
Ostelasagne! ååååå så godt.
|
Jeg har helt dilla på coleslaw av alle ting. Fant oppskriften hos lenabeatrice.net og den er kjempegod. Bruker den til alt :).
|
Lagde coleslaw i går, og jeg fikk helt dilla!!! Var helt himmelsk!! Hadde det med som lunsj i dag sammen med litt picnicskinke!
Brukte denne oppskrifte: 0,5 dl kål 1 gulrot 1 sjalottløk En stor dæsj majones (litt i underkant av 1 dl kanskje) 1-2 ss rømme en skvett fløte 1 ts eddik 1,5 ts sitronsaft salt pepper namnamnam |
CC med fløte og bringebær. Må ha det, bare MÅ ha det. :)
|
hjemmelaget bearnaise er min nyeste favoritt. Gudbedre meg så godt og enkelt og alt sånn :pKunne sikkert spist den med skje jeg, altså :eek:
|
Sitat:
|
Har dille på ostechips av den kavliosten med sprøstekt bacon. Oppå der har æ masse smør, serrano, parmesan og ruccola.. magen min sier moahahahhaa ;)
|
Den nye kremosten til Tine: Afrikansk paprika. Åherre, så god, så alt for god.
|
Jeg har faaaktisk dilla på bogskinke, jarlsberg og julebrus.. ^^,
|
Har dilla på Lille Gubben! ;) Og nå ligger det en helg foran oss, en helg uten unger eller mensen eller andre forstyrrende elementer... *glede seg vilt* :ja: :o :love::hearts::hearts::hearts::hearts:
|
Sitat:
Og blåbær med litt vaniljekesam blandet i krem. Veeldig godt :sikle: |
Jalapeno ostekjeks med avocado på er min store dille for tiden og jeg kunne spist det til frokost hver dag.
|
Jeg har plutselig fått dilla på laks! :eek: Jeg har IKKE spist laks på laaaaaaaaang tid, men plutselig en dag sa kroppen at den ville ha laks. Så da var det bare å kjøpe. :o Jeg tror at kroppen på en måte forteller hva slags mat den trenger ved cravings.. Da jeg hadde født og mistet mye blod hadde jeg enormt lyst på brokkoli. Visste ikke at jeg hadde mistet mye blod da, det fikk jeg vite en god stund etterpå, men kroppen SA at den ville ha brokkoli... Nå er det altså laks og da må jeg bare la den få det. Jeg har jobbet et par år på lakseslakteri og er i utgangspunktet dritlei ALT som har med laks å gjøre! :rolleyes:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48. |