![]() |
Nykomling
Etter et par GR-kurs med suksess - og vektoppgang.
Etter et par runder med Ketolyse - og vektoppgang. Så prøver jeg nå å finne den gyldne middelvei. GR var for mye karber for meg. Ketolyse var for vanskelig å kombinere når man er samboer med en bonde som ånder og lever for potet, brunsaus osv. OG når man har en svigerfamilie som ikke helt skjønner greia. :rolleyes: Så, da kan jeg se om Lindberg er det rette for meg! :) Skal lese meg opp i løpet av dagen, og se hvordan dette utarter seg! :) ------ Jeg har vært medlem her inne i en god del år, men starter på fresh i dag. 25 år, mamma til 1, samboer med 3, 1 barn, 1 voksen og 1 katt. Svak for alt som heter godteri og chips... :rolleyes: Målet med vektnedgangen min er å få en stabil syklus da vi har lyst på flere barn. Og selvsagt et bedre selvbilde! |
Sv: Nykomling
Kjenner til problemet:) bor også sammen med en bonde, men har faktisk fått det til å fungere og han får i seg betraktelig mindre mengder karbohydrater enn før jeg begynte å legge om kosten. svigers slutter ikke å mase, så der er det bare å lukke ørene og sende potetene videre:P
|
Kjekt å se deg igjen :klem:
Og masse lykke til :heia: |
Håper Lindberg er det rette for deg da, lykke til :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03. |