![]() |
Konkurranse!
Håper det er flere konkurransemennesker der ute, for da kan kanskje dette bli en supermotiverende tråd:)
Konkurransen er for alle på ketolyse, skaldeman, egenkomponerte eller andre dietter hvor man skal ligge lavt på karbs. Det er om å gjøre å gå flest mulig dager uten å gå over den karbgrensa man har satt for seg selv. Det er med andre ord om å gjøre å ikke sprekke!! Dann og vann (eller hver dag om man vil:)) går man inn på tråden og skriver hvor mange dager man har klart. Sprekker man må man starte på null igjen. Premien for den som klarer seg lengst er en deilig, slank, fantastisk kropp som alle andre kan misunne;). Og selvfølgelig gleden av å være best:p. |
Sv: Konkurranse!
Jeg går på ketolyse/skaldeman (begynner på Skaldeman 50+ i morgen). Mitt mål er å holde meg under 12 kh pr dag (max 3 kh pr måltid)
Hittil er jeg på 0 dager uten sprekk:o. Men bare pass opp, ettersom dagene går skal tallet bli større! |
Gikk på en sprekk på søndag, etter 34 dager "på matta". Til mitt "forsvar" var det ikke en sprekk fordi jeg "hadde så lyst på", og lot godis være godis.
Dag to igjen idag :) |
Så flott tråd. Jeg signer inn.
Mitt mål er 10-12 g karbo pr dag. Skal skrifte om jeg ikke holder det. Har skeia ut med litt for mye bær så blodsukkeret er litt for høyt igjen. :rodme: Dette trengte jeg. Fin tråd Unaturligslank.:) |
Jeg har vært 21 dager på Atkins, og lagt under 20 karbs, stort sett lagt mellom 8 og 15 karbs. Ikke sprukket ennå. Synes det er så mye fantastisk mat vi kan spise uten å legge på oss :)) HERLIG (prøver å ikke tenke på all snopen/søtsakene vi må holde oss borte fra (min største last!!!!)
Veldig konkurranse menneske, så dette er en gulrot :)) |
Så koselig at dere vil være med! Lykke til, og måtte den beste vinne;):p
|
Er med jeg :) har gått på kuren en uke idag, og ingen sprekker :)
|
Dag 2.. helsikas øl på lørdag
Men prøver å hive meg med, å satse på å vinne :p |
Er ikke vits at jeg blir med i alle fall. Reiser 2 uker til tyrkia på lørdag, og da har jeg planer om å spise det jeg vil, men med måte.
|
jeg vil og være med!
har hatt noen forferdelige sprekker den siste uka, men har nå begynt på dag 2 clean start! jeg skal holde meg til 15 karbo per dag. woohoo :) |
Sitat:
|
Dag 7
Ingen sprekk (ennå..), ned 1.3 kilo |
Denne uken er det festival for min del, masse ting som skjer og lite tid til å spise og langt mindre planlegge hva man skal spise..samt altfor mye alkohol..så denne uken er satt av til alt mulig fjas..forventer å gå opp et par kilo denne uka, men mandag 30 er jeg med for fullt. Da skal de neste 9 kiloene av som neste delmål! Ingen unnskyldninger og ingen utskeielser! Lykke til alle sammen! Motiverende å lese om dere som greier det, og neste uke skal jeg også :D
|
Da er jeg på dag 2:p Men skal nok bli mer, sakte men sikkert!
Sleit litt med å gå forbi brusskapet i butikken ista, men jeg klarte det:D |
Konkurranse! Yes!!
Jeg ligger på 20 karb om dagen for å fortsatt väre i ketose (rosa). 15 august var jeg over grensen. Er inne på 9. dagen på rad uten sprekk. Får se hvordan det går på lördag, da er det festival. Bra å väre med her for da kanskje jeg kan holde meg under 20g på lördag også. :visemuskl |
Hei alle.
Regner vi tilbake til forrige sprekk, eller starter vi på nytt fra "trådens" start? Med sprekk mener jeg at vi spiste flere karber enn planlagt. Eks 10-12 for min del.:confused::p |
Ja, du kan regne fra siste sprekk:)
|
Jeg er med! Er kun på dag 8 nå... Foreløbig ingen sprekk, ei heller lyst på sprekk! :D Jeg skal vinne!!! :p:p:p
|
Da er det 3 dager med karber under 12 g. Var i Sverige med noen venninner i formiddag og de fråtset i kaker og is. Men jammen gikk det fint, tok kaffe med fløte da.
Blodsukkeret har gått litt ned igjen. Lykke til alle sammen - jeg er også med for å vinne. :D |
Sitat:
|
Hei! Jeg vil være med! Regner fra min "sprekk" jeg hadde 16. august. Sprekken bestod av to hattingrundstykker som jeg hadde mistolket på pakkingen. Falt heldigvis ikke ut av ketosen. Atså, det er 8 dager siden.
Min eneste last for tiden er IFA Fruits, men har enda ikke "jarva" hele pakken (inneholder totalt 15 karbs hvilket også er min maksgrense). Vi skal vel klare det hele gjengen! Unaturligslank; når du går fordi det som frister; tenk på yndlingsketosematen din. Mitt triks er varme, fete baconskiver :P |
Takk, det skal jeg prøve ut neste gang:)!
En gang jeg slanket meg for lenge siden pleide jeg å synge en strofe av "walk on by" inni meg når jeg gikk forbi godtehyllene, skal gjenopplive den vanen og:p |
Hei!
Blir med her jeg også! Grensen min er 30 karber/dag , fettprosent 70! Rapporterer begge jeg!:D:D Karber 0/1 Fett 0/1 |
Nå på dag 4! =)
Skriver nå mest inn for å motivere meg selv. Spesiellt fordi dette er den uka i mnd da jeg syns det er spessiellt vanskelig å holde meg i skinnet. :P |
Jeg er med!
Hadde en planlagt pause for lørdag for 2 uker siden men annet enn det har jeg vært i konstant ketose i 6 uker!:D Jeg reiser til Kreta om en måned og da skal jeg kose meg med bla. is osv. men jeg skal prøve så godt det lar seg gjøre å holde lavkarbo. :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39. |