Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Sukkersjokk!!!! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3595)

elian 09-02-05 20:10

Sukkersjokk!!!!

Se forbrukerinspektørene på NRK1 klokka 19.30 i dag! :)

Aline 09-02-05 20:11

oooh! gleder meg allerede :D

mofe 09-02-05 20:29

det skal jeg gjøre :)

friflex 09-02-05 20:29

Atte... er FBI noe som blir lagt ut på nett-tv'n til NRK etter sending? Har litt lyst og se fotballkampen jeg:rolleyes:

Aline 09-02-05 20:30

du får svitsje frem og tilbake, da :p

aner ikke om det er på nettet...

Mila 09-02-05 20:31

NRK er det eneste som virker på min tv akkurat nå så det blir nok til at jeg og ser på det samtidig som jeg surrer rundt her, (og slapper av i senga)

friflex 09-02-05 20:38

Yess.. det ligger på nett-tv'n, så da har jeg noe og gjøre senere i kveld også:p

HP 09-02-05 20:56

Jeg har ser på FBI nå jeg :p Oppe i et hjørne på skjermen :D

Reportasjen om nanoteknologi var mer spennede enn sukker :cool:

Ja til merking! :ja: (av sukkerinnhold ;) )

Aline 09-02-05 20:57

tine har forresten kommet med ny sjokomelk ;) med fruktose :)

friflex 09-02-05 20:59

ABSOLUTT! Merking av sukkerinnhold tror jeg hadde åpnet øynene til mange som ikke er lavkarbere også!

Før jeg la om til lavkarbokosthold var det utrolig mange matvarer jeg ikke ante inneholdt sukker!

Huldr 09-02-05 20:59

Uffameg, jeg hadde det på i bakgrunnen og fikk ikke med meg alt... :o det går nok i reprise også...

Nå skal jeg se Torkjell Berulfsen - han er også vel verdt å få med seg! :p

Aline 09-02-05 21:00

også idol, da :p

det skal jeg se på :D

mofe 09-02-05 21:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline
tine har forresten kommet med ny sjokomelk ;) med fruktose :)

TINE SUGER!!

UT MED TINE!!!!

:o

friflex 09-02-05 21:02

PSssssst! Scilla?

Sjekk NRK nett-tv! Der kan du se gamle FBI-programmer akkurat når du vil;)

Fint for oss natteravner når vi trenger litt underholdning også. Her en annen natt fikk jeg feks sett Lars Monsen programmene jeg mistet da jeg var på reise. Gull verdt den nett-tv'n! Bare synd at TV2 ikke har samme tilbudet, der koster det en hel del per program:rolleyes:

Huldr 09-02-05 21:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline
også idol, da :p

det skal jeg se på :D

Jeg også :ja: Selv om jeg egentlig ikke liker det... :p Skal kose meg med hårkur og tekopp og Idol... litt sjokolade også?? :rolleyes: (Og dette i sukkersjokk-tråden... sorry :o :p )

elian 09-02-05 21:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

TINE SUGER!!

UT MED TINE!!!!

OI! På krigs stien?? :eek:

Vi bruker nesten INGEN produkter fra TINE vi..... Synnøve gulost, melk fra Gausdal meieri osv..... Rømme og fløte kjøper vi også fra Gausdal! Synes det er bra å støtte de små jeg!

mofe 09-02-05 21:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian
OI! På krigs stien?? :eek:
Vi bruker nesten INGEN produkter fra TINE vi..... Synnøve gulost, melk fra Gausdal meieri osv..... Rømme og fløte kjøper vi også fra Gaulsdal! Synes det er bra å støtte de små jeg!

tja.. jeg bare synes det der med hva de har gjort i det siste suger noe så innmari jæ.........! :)

Veldig bra å støtte de små! :ja: Selv kjøper jeg mest mulig økologisk.. i tillegg kan man kjøpe egg fra gårdene rundt omrking her på butikken, og det gjør jeg når jeg ser det :)

Aline 09-02-05 21:09

*pip* unnskyld* *lister seg ut*

elian 09-02-05 21:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofedilla
tja.. jeg bare synes det der med hva de har gjort i det siste suger noe så innmari jæ.........! :)

Veldig bra å støtte de små! :ja: Selv kjøper jeg mest mulig økologisk.. i tillegg kan man kjøpe egg fra gårdene rundt omrking her på butikken, og det gjør jeg når jeg ser det :)

Det ene dagbarnet mitt bor på et småbruk. Jeg får 12stk egg fra frittgående høner hver mandag, i bytte mot at jenta får gratis drikke her hos meg..... (Noe moren foreslo, da hun synes det var for galt at de ikke skulle betale ekstra for drikken....) :rolleyes:

mofe 09-02-05 21:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian
Det ene dagbarnet mitt bor på et småbruk. Jeg får 12stk egg fra frittgående høner hver mandag, i bytte mot at jenta får gratis drikke her hos meg..... (Noe moren foreslo, da hun synes det var for galt at de ikke skulle betale ekstra for drikken....) :rolleyes:

Ah, så kjekt da, Elian! :)

HP 09-02-05 21:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Scilla
Uffameg, jeg hadde det på i bakgrunnen og fikk ikke med meg alt... :o det går nok i reprise også...

Nå skal jeg se Torkjell Berulfsen - han er også vel verdt å få med seg! :p

Ser på han nå jeg, oppi hjørnet på skjermen :cool:

Men nå skal jeg lage meg taco! :D Med transfett i lefsen! :D (merket til og med ;) )

Huldr 09-02-05 21:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av friflex
PSssssst! Scilla?

Sjekk NRK nett-tv! Der kan du se gamle FBI-programmer akkurat når du vil;)

Fint for oss natteravner når vi trenger litt underholdning også. Her en annen natt fikk jeg feks sett Lars Monsen programmene jeg mistet da jeg var på reise. Gull verdt den nett-tv'n! Bare synd at TV2 ikke har samme tilbudet, der koster det en hel del per program:rolleyes:

TV2 SUGER!!

UT MED TV2!!!!

:D

Takk for tipset! :blomster: Men jeg har så treg forbindelse at jeg ikke gidder å se noe særlig på nett-tv... :cool:

Lars Monsen er rå! :_punk:

mofe 09-02-05 21:20

:lol:

Huldr 09-02-05 21:40

Nå er det om Tine på TV... Redaksjon 1...

Er jo enig med deg da mofe... ble kjempesint da jeg hørte om de de hadde gjort. Og jeg kjøper som regel fra Synnøve Finden (MYE bedre ost!) og Q-meieriet hvis jeg kan.

Men det er jo bra med sjokomelk med fruktose likevel, da... ble glad da jeg så det, Aline.:klem: Kom tilbake, da!! :D

Aline 09-02-05 21:43

ok, da!

e'kke så vanskelig, jeg altså ;)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.