Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Feber=hyper på lavkarbo? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35621)

KarMa40 11-08-10 15:22

Feber=hyper på lavkarbo?

Nå er jeg syk for første gang siden jeg startet lavkarbo diett. Er det vanlig at det er annerledes enn å være syk på høykarbo?

Dette er noe halsvondt med klikking i ørene og litt snørr, litt feber, vondt i nakken. Ikke dramatisk altså, jeg drikker varmt vann med sitron, og sover litt innimellom. ingen piller, bare ullteppe og venting.:rolleyes:

Men jeg har en sånn hyper følelse som kommer i bølger. Kom nesten til jobben før jeg skjønte jeg måtte snu, gikk hjem i stedet, sov halvannen time, våknet, og så løste jeg den vanskeligste sudokuen i dn på to minutter.
:confused:Superfokus mens jeg vanligvis vanligvis tørker sikkel og prøver å huske hvor jeg er:confused:.

Nå kjenner jeg at jeg må tvinge meg selv til å ligge stille i stedet for å støvsuge og rydde i bokhylla

Noen som har tanker?

Gerd 11-08-10 15:23

Sv: Feber=hyper på lavkarbo?

Kjenner meg godt igjen ja :ja: :D

Ignite 11-08-10 17:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 914296)
Kjenner meg godt igjen ja :ja: :D

Jeg går ned i vekt bare ved å lese journalen til Gerd, jeg blir helt svett av det tempoet ;)

Gerd 11-08-10 18:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ignite (Innlegg 914351)
Jeg går ned i vekt bare ved å lese journalen til Gerd, jeg blir helt svett av det tempoet ;)

:lol:

Debz 11-08-10 19:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av KarMa40 (Innlegg 914294)
Nå er jeg syk for første gang siden jeg startet lavkarbo diett. Er det vanlig at det er annerledes enn å være syk på høykarbo?

Dette er noe halsvondt med klikking i ørene og litt snørr, litt feber, vondt i nakken. Ikke dramatisk altså, jeg drikker varmt vann med sitron, og sover litt innimellom. ingen piller, bare ullteppe og venting.:rolleyes:

Men jeg har en sånn hyper følelse som kommer i bølger. Kom nesten til jobben før jeg skjønte jeg måtte snu, gikk hjem i stedet, sov halvannen time, våknet, og så løste jeg den vanskeligste sudokuen i dn på to minutter.
:confused:Superfokus mens jeg vanligvis vanligvis tørker sikkel og prøver å huske hvor jeg er:confused:.

Nå kjenner jeg at jeg må tvinge meg selv til å ligge stille i stedet for å støvsuge og rydde i bokhylla

Noen som har tanker?

Yikes! Vet ikke hva det er...men kan jeg få det??!!:eek:

KarMa40 11-08-10 20:17

Nei da ikke farlig!

Det kjentes ut som en forklølelse av noe slag, men når den slo ut så er den ikke helt som det pleier. Jeg har pleid å få hodefeber, men nå har jeg liksom feber i kroppen istedet. Maker dette noe sense?

Og smitter deg gjerne jeg! *pust, hark*

Debz 11-08-10 20:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av KarMa40 (Innlegg 914411)
Nei da ikke farlig!

Det kjentes ut som en forklølelse av noe slag, men når den slo ut så er den ikke helt som det pleier. Jeg har pleid å få hodefeber, men nå har jeg liksom feber i kroppen istedet. Maker dette noe sense?

Og smitter deg gjerne jeg! *pust, hark*

Stakkars, det er kjipt å være syk, men er litt misunnelse av din "lysten" å gjøre noe. Jeg er ikke akkurat syk men har vært slapp og giddeløs siden etter den første uken. :( Håper jeg snart får litt krefter igjen..:eek:

Men god bedring til deg!! :helsesjek

KarMa40 11-08-10 23:30

Det var ikke så mye lyst, altså mer en slags mental kløe. Masse ideer om hva og hvordan og når.

Men plutselig duppet jeg av i sofaen og det var den andreomgangen. Vant vi?

natta nå, uglefolk.:)

paprika 14-08-10 12:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av KarMa40 (Innlegg 914546)
Det var ikke så mye lyst, altså mer en slags mental kløe. Masse ideer om hva og hvordan og når.

Men plutselig duppet jeg av i sofaen og det var den andreomgangen. Vant vi?

natta nå, uglefolk.:)

Har du mye svingninger i humøret ditt i det daglige?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.