![]() |
Feber=hyper på lavkarbo?
Nå er jeg syk for første gang siden jeg startet lavkarbo diett. Er det vanlig at det er annerledes enn å være syk på høykarbo?
Dette er noe halsvondt med klikking i ørene og litt snørr, litt feber, vondt i nakken. Ikke dramatisk altså, jeg drikker varmt vann med sitron, og sover litt innimellom. ingen piller, bare ullteppe og venting.:rolleyes: Men jeg har en sånn hyper følelse som kommer i bølger. Kom nesten til jobben før jeg skjønte jeg måtte snu, gikk hjem i stedet, sov halvannen time, våknet, og så løste jeg den vanskeligste sudokuen i dn på to minutter. :confused:Superfokus mens jeg vanligvis vanligvis tørker sikkel og prøver å huske hvor jeg er:confused:. Nå kjenner jeg at jeg må tvinge meg selv til å ligge stille i stedet for å støvsuge og rydde i bokhylla Noen som har tanker? |
Sv: Feber=hyper på lavkarbo?
Kjenner meg godt igjen ja :ja: :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Nei da ikke farlig!
Det kjentes ut som en forklølelse av noe slag, men når den slo ut så er den ikke helt som det pleier. Jeg har pleid å få hodefeber, men nå har jeg liksom feber i kroppen istedet. Maker dette noe sense? Og smitter deg gjerne jeg! *pust, hark* |
Sitat:
Men god bedring til deg!! :helsesjek |
Det var ikke så mye lyst, altså mer en slags mental kløe. Masse ideer om hva og hvordan og når.
Men plutselig duppet jeg av i sofaen og det var den andreomgangen. Vant vi? natta nå, uglefolk.:) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33. |