![]() |
ALDRI mer over 100 kg!
Ville bare dele min glede :D
Gikk på vekta i dag og jeg veide 99.9 kg!!! I februar/mars håpte jeg å nå delmålet innen august, noe jeg likevel tenkte var litt urealistisk, spesielt da vekta sto stille i hele mai!! Men det gikk!! :heia: Virker ganske uvirkelig at jeg har gått ned 25,5 kg. litt vanskelig å tro... nå har jeg rundt det samma igjen for å vre nesten i mål. Jeg har enda ikke hat noen sprekker eller noe som helst og har heller ingen planer om å ha det. Har jo klart meg nesten 7 mnd. uten noe sånt nå, så klarer meg fint!! :_punk: Nei, nå må jeg nesten få i meg frokost, selv om det er litt sent :D Ha en fin dag alle sammen!! Må foresten fikse ny ticker :D |
Sv: ALDRI mer over 100kg!! :D
Gratulerer :heia::heia:
|
Så utrolig moro å lese!!!! Signerer på denne! Vekta mi skal heller aldri vise 100kg eller over.
Gratulerer så masse!! At du ikke har sprukket i løpet av 7mnd er jo en helt utrolig prestasjon i seg selv..:blomster: |
Hurra for deg! Jeg hadde samme mål og klarte det, men plutselig spratt jeg opp 2 kg på 2 dager.Har fått trøst og oppmuntring har på forumet, er nok vann pga ventet mens... Så jeg regner meg for under 100 jeg også!!!!!!
VI ER FLINKE!!!!!!:heia: |
Sv: ALDRI mer over 100 kg!
Så utrolig flott. Super innsats. Gratulere så masse og lykke til videre. :D
|
Wow, for en innsats! Du er en stor motivasjon for andre også, du som har klart det her. :hurra:
|
Tusen takk alle sammen :D
Har bare følt at det ikke er helt verdt å sprekke :) Gratulerer selv, trude.lutt :heia: Vi er alle super flinke!! :D |
Wohoo - dette går veien! :)
|
Godt jobbet. :)
|
Gratulerer :-D
|
WOW! Så utrolig flink du har vært!
|
Så flott, gratulerer! :D
|
Takk alle sammen :D
|
Nå veier jeg langt under 100 kg med mat og vann i kroppen!! Wooohoo :D
|
Sitat:
|
Sitat:
http://www.amazing-animations.com/animations/happy.gif |
:heia:
|
|
Bra jobba!! :D:D
|
Takker :)
Veldig spent på hva jeg veier nå, ikke vœrt på vekta på over 2 uker :O Ufrivillig, har flytta og har ikke vekt her.. hehe... vurderer å kjøpe meg vekt :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48. |