![]() |
Dine favoritter
db.no har en sak om de hundre kuleste tingene i verden. Her er det jammen en salig blanding! :lol: Jeg registrerer at Johnny Depp er den kuleste personen i verden, og at det er mye jeg syns er kult på denne lista, men også masse ikke har hørt om engang ... :)
Hva syns du er det kuleste i verden? Kanskje ikke lage en topp 100-liste, men hva med topp 5 eller topp 10? Jeg må nok tygge litt på min, men jeg vet at konseptet lavkarbo, familie, venner, ipod, internett, film og kaffe hvertfall kommer med på lista mi. |
Sv: Dine favoritter
Morro!:D
mine topp fem må bli som følger: Familien Hundene mine (driver med utstilling og oppdrett) Lavkarbo Scrappbooking Interiør |
1. Internett!
2. Musikk 3. Førerkort/bil 4. Flyreiser 5. Shopping |
I tilfeldig rekkefølge:
- Venner - Hunden - Speilreflekskamera - Reise - Musikk :) |
Jei, jeg liker lister :)
I tilfeldig rekkefølge: - Reising - Farger/former/mønstre - Blomster - Kjærlighet - Drømmer Og nå må jeg løpe på jobb, så rekker ikke topp 10 :) |
Fem fine:
- Ingefær - Globuser - Bokstabler - Skjeggstubb - Kaffe |
Artig tråd! :)
1. Kjæresten og ungene (går ikke an å rangere disse to så de blir ett punkt) 2. Familien ellers 3. Gode venner 4. At alle rundt meg er friske 5. Masse-masse bøker! 6. Deilig mat! Det skulle være bare 5 ja... *hehe* :cool: |
Akkurat nå i tilfeldig rekkefølge::D:D
- rolige morgenstunder - lydbøker på mp3 - internett - aviser - mine to elskede barn |
Kule lister!
Sitat:
|
I tilfeldig rekkefølge:
* jentungen min og sambuaren * lukta av nyklipt gras ein varm somardag * sjokolade... (helst Daim....) * lavkarbomat!!! * Bukser som passar!! * Jobb eg trivast i! * Når orkideane mine blømer etter eitt år i dvale :D * nyehuset *sukk* * Når min betre halvdel lar skjegget gro... *smelt* * Cashewnøtter.... Der, det var mine ti favorittar per i dag! Endrast nok mange mange gongar ;) |
Også i tilfeldig rekkefølge:
* BØKER * kjæresten min og vennene mine * Shabby Chic * Filmtitting * Internett * Kosthold * Hundene mine * Historie * Å se seg i speilet, smile til sitt eget speilbilde og føle seg vel fra innerst til ytterst * Å finne en ny interesse/noe man brenner for |
Ok, om man ser bort fra venner og familie (obvious choice), så sånn akkurat nå:
*Å gjøre vintagekjolekupp *Å ha mad håndarbeidsskills *Originale, pene, langhårede menn som spankulerer forbi mens man sitter på utekafé *Å sitte på en benk i bakgården og drikke champagne mens noen spiller musikk ut av vinduene *To svarte stålrørsstoler med vinyltrekk og maljer fra søttitallet som storesøster fant på lageret på jobben sin, og som nå står på mitt kjøkken! *Knallrød leppestift og store smil Ja, jeg romantiserer smågreier og detaljer. Det er jo det som beriker livet :). |
Bra lister!
Sitat:
- gode venner - mamma og pappa som kommer og hjelper meg med å pusse opp neste uke - reising - bøker - lavkarbo - mobiltelefon - ipoden min - bra tv-serier på dvd - te - kaffe - MAT |
Tilfeldig rekkefølge: Men er jo forskjell på KULE ting og nyttige og gode ting da. :)
- musikk - ipod'en min - det store statsbiblioteket i gøteborg - internett tv - regn, for da kan man sitte inne og lese en bok og drikke te! - pilates, slitsomt med kjenner hele veien at det er bra for kroppen. - youtube (oppdaget bl.a raske menn igår) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57. |