![]() |
Trening
hva trener dere å trener dere hver dag? trenger litt tips... danser litt zumba jeg da...å går småturer:)
|
Sv: Trening
Hei - det er en tråd som heter Julitreningsutfordringen - 2010. Der er det en god del personer inne å forteller om hvor mye og hva de trener osv.
Gå inn å ta en kikk. :D |
På sommeren går jeg, går og går og går og går :D
|
Jeg går på noe som heter jazzercise ca tre ganger i uken.. Det er aerobic med end el styrke. Så går jeg og en tur i gjennomsnitt i uka.. Opp på et fjell, og løper ned igjen..:)
|
Trening???:confused:
Aldri hørt om!;) |
Samme som Kitt :P Men har da hund som må ut noen ganger hver dag uansett vær og vind :)
|
Rockering og turgåing i terreng, raskt tempo :)
|
Jeg går, jogger og sykler.
|
Spinner og går tur, men skal etter hvert begynne med styrketrening:)
|
I alle tilfeller hvor været er tålelig og jeg har tid, så pakker jeg musikk i øret og går dit jeg skal. (unntak er handling, for jeg bor et stykke unna matbutikkene og kjører storhandling 1 gang i uka)
I tillegg prøver jeg å være flink til å bli med på timer på treningssenteret (spinning, styrke mage/rygg, zumba), men akkurat det går litt sånn i rykk og napp. Men hovedsaklig er det altså det at jeg går dit jeg skal som blir min trening, og det kan fort bli endel det. Har begynt å bruke skritteller også, mest fordi det er litt morsomt å se hvor mange jeg får - og det blir en mer nøyaktig beregning enn tidtaking, i alle fall om man ikke går kun på flatmark. Jeg går ALDRI i skog og mark. Kun snakk om å gå på grus- eller asfaltbelagt vei, og jeg går ned som bare det :) |
Har trena 30 day shred med Jillian Michaels 2 ganger.
I dag begynte jeg på Banish Fat Boost Metabolism. |
Her er det hest og hund som gjelder! Får mye utbytte av hestene mine (Nå har de halvveis fri da, det er jo sommer og ferie ;) ) Og hunden er virkelig med på å dra igang dagen :) Ellers velger jeg å ta de tunge veiene (dvs. trapper istedet for heis, gå litt ekstra langt eller jogge 100 meter av turen etc.) tror det og hjelper i lengden :P
|
Variera veldig, gå/jogge tura på min 20min, fjelltur, trening med gymball, treningsenteret, zumba og så har eg prøvd meg på litt pilates :)
Kjem heilt ann på ka tid eg har og ka humør eg e i! :) Men har bestemt meg for å ha minimum med 20minutt sammenhengande trening per dag, og det funka for det meste :) |
Trening er fremmedord for meg! :p
|
Jobber som elektriker nå sommer, så jeg går opp og ned gardintrapper 8 timer hverdag.
Og kjører eclipse 30 min hverdag |
Shopping, dansing på byen, treningstudio 2-3 ganger i uka eller turgåing i marka! Mine måter å trene på;p Hard på nr 1 der da;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg driver med stryke trening 3 ganger i uka og 1 dag med squash, merker at jeg ikke orker like tunge vekter pga for lite karbs, men det går greit.
|
Trener litt, gåturer og som oftes rundt 10000 skritt bare på jobb, av og til jogging + litt styrke i arm og mage.
Meen en dag i uka ca, spiller jeg fotball. Problemet er at når jeg trener "hardt" som fotball eller jogging så får jeg så sinnsykt vondt i magen.. det går over, bare på slutten av timen at det begynner å gjelde, og går for over etter at jeg har kommet meg på do =) Noen som har lignende erfaring, med mageplager av litt ekstra trening? |
Sitat:
|
Hmm så ikke bare meg da.. Det er jo greit å vite! Var ikke sånn før jeg bynnte med lavkarbo.
Men da hadde jeg ofte vondt i magen, så tar heller litt vondt etter trening enn flere timer daglig =) |
Sitat:
Ellers så er det jo ikke verdens verste bivirkning å ha jevnlig avføring:o |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07. |