![]() |
I riktig retning ...
I går sydde jeg inn en kjole. :) Den var litt vid sist jeg brukte den også, men nå ble den akkurat passe. :) Og så har jeg kjøpt meg nye joggebukser og topp på HM i LARGE i steden for XL. For joggebukser må man ha.:D
|
Sv: I riktig retning...
Fint når det synes på tøyet, bra jobba :)
|
:heia:
Så deilig da!! |
Sånt liker vi! :D
|
Absolutt! Og jeg har nesten ikke gjemt på trange klær i tidligere størrelser (noen få som jeg syns var verdt å gjemme på), så framover håper jeg det blir både kjøping og mekking av klær! :D
|
Sv: I riktig retning ...
Så gøy, gratulerer! Ble veldig inspirert nå, er det veldig vanskelig å sy inn klær? Har nemlig noen plagg, spesielt en ganske enkel men fin kjole jeg ikke kan få tak i i mindre størrelser, og kunne godt tenkt meg å prøve.. Sånn som det er nå er den altfor løstsittende i utgangspunktet, men jeg har ikke engang bryster til å holde den oppe lengre.. Litt synd akkurat dét :D
|
Supert! Gratulerer med mindre klær :D
|
Ned trehundre gram før den skumle teltturen! Skal være flink, men vanskelig å si hvordan ting utvikler seg...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk! Hihi, det høres kanskje åpenbart ut, men jeg ville nok ikke tenkt på det :P
|
Å så deilig, at det vises på klærne er bedre enn noe vektresultat synes jeg.
Skulle kjøpe knebukser i dag, men det var litt av en nedtur. Buksa var fin den, men størrelsen må være utrolig liten for jeg måtte ha 48. Brukte 46 når jeg la om kosten. :mad: |
Sitat:
|
Hei! So far so good - har prøvd å sy inn en kjole nå¨, og det gikk strålende :D Prøvde meg på en modell som er ganske lik den jeg egentlig vil fikse på, tør ikke prøve meg med den dyre før jeg har øvd litt.. ;) Men det gikk kjempebra, altså! Kjempebra tips, takk :D
|
Sitat:
|
.. bør vel nevne at jeg faktisk ikke eier en symaskin - så langt har det fungert fint å holde på for hånd, men det er kanskje vanskeligere når man setter i gang med mer kompliserte ting? Selv føler jeg at det går fint, i alle fall, selv om det åpenbart blir mer arbeid av det :)
|
Faktisk så er håndsøm bedre enn maskin på kompliserte ting. :) Med håndsøm kan man sy s a k t e , og noen ganger kan det være lurt.
|
Hihi, men da så - even better ;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39. |