![]() |
Mensen= ut av ketose?
jeg for 3 dager siden fikk jeg mensen, og nå får jeg plutselig ikke utslag på stiksen? har det noe med mensen å gjøre? jeg spiser som jeg har gjort...og holder meg et godt stykke under 15 karber om dagen....jeg har vært i ketose alle de andre dagene:) og jeg går ned i vekt... hmmmm
HJELP får litt panikk:P |
Mensen= ut av ketose?
jeg for 3 dager siden fikk jeg mensen, og nå får jeg plutselig ikke utslag på stiksen? har det noe med mensen å gjøre? jeg spiser som jeg har gjort...og holder meg et godt stykke under 15 karber om dagen....jeg har vært i ketose alle de andre dagene og jeg går ned i vekt... hmmmm
HJELP får litt panikk:P |
Sv: mensen= ut av ketose?
Hei,
Noen får, av ukjente grunner, ikke utslag på stixen under mens, men det betyr ikke at du har falt ut av ketosen, om du spiser riktig. ...ingen grunn til panikk :cool: |
Sv: Mensen= ut av ketose?
Da er du nok i ketose.
Det viktigste er at du vet at du spiser som du skal og at vekta går nedover ;) Ikke stress med stixen:) |
Sitat:
|
Jeg slo sammen trådene jeg, siden de var like ;)
|
Sitat:
men er det sånn at man går fortere ned i vekt om man drikker mer vann? |
Sitat:
Ja, vann er bra for forbrenningen :ja: Og man skyller ut avfallstoffer :) |
Sitat:
|
Sv: Mensen= ut av ketose?
Hei,
I denne tråden er det en samling av nyttig informasjon vedrørende lavkarbo, bl.a. finner du en link til en tråd vedrørende viktigheten av vann. Til alle nybegynnere på lavkarbo… |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55. |