![]() |
Eksamenslesing-snacks
Da sitter jeg her, med pensum og koser meg, gitt.
Jeg er sikkert ikke den eneste som blir fysen på småmat når jeg sitter og leser i flere timer, og jeg lurer litt på noen gode tips til snacks i den sammenheng? Selv snackser jeg: -Ostebiter -Morrpølse -Paprikabiter Men, hadde jo vært fint med variasjon. Hva spiser dere i forbindelse med eksamenslesingen? (: |
Sv: Eksamenslesing-snacks
Sitat:
|
Rødvin :p
At jeg ikke tenkte på det hihi - da kunne faktisk eksamenslesning blitt gøy :D |
Haha, med vin så hadde jeg sovnet. Nei da holder jeg meg til kaffe med helmelk og/eller redbull sugarfree.
|
Jeg leser og til eksamen :)
Mamman til roomien min har lagd noe brødgreier som er sånn passe lite karbohydrater i, som er veldig godt :) Hva har du eksamen i? |
Sitat:
|
Ostekjeks er en god ting når man sitter og leser - særlig om man har rødvin ved siden av :):)
|
Baconcrisp med saltsmak fra Rimi (Euroshoper) 0,3 g. kbh pr. 100 og de veier jo ingenting:D Greit med en kanne vann ved sidenav også, for det er veldig salt:p
|
Baconcrisp.
Valgfritt skinke rullet inn med skivet ost, krydret med piffi krydder. Revet pizzaost som fingermat, nam nam. :) Ostechips (skivet ost varmet opp i microen til de blir sprø) |
Jordbær, hardkokte egg, kalkunpålegg-ruller med majones inni, cherrytomater, nøtter, bringebær, 70% kakao-sjokolade.. NAM :-P
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23. |