![]() |
Litt usikker...
Heisann folkens! Jeg har i det stille drevet med lavkarbodiett, og ikke vært særlig aktiv her inne. Jeg er masse inne og leser, men er stort sett stille som en mus... :rolleyes: Har vært utrolig nyttig å ha dette forumet, for her er det jo tråder om ALT!
Det som jeg er usikker på er hvor fort dette skal/bør/kan gå... Jeg starta med lavkarbo den 19.januar 10 og har idag 6. april tatt av 11 kg. Er dette et ok tempo? Jeg synes kanskje det har gått litt seint... Jeg har ikke hatt noen sprekker på dietten, og går stort sett en times tur hver dag i godt tempo. Startvekt var 114 kg, og nå er den 103. Men minimum 20 igjen. Men det må da vel gå bra?? :D Ellers er jeg veldig fornøyd, og spiser masse god mat!! :cool: |
Sv: Litt usikker...
11kg siden 19.januar er jo fantastisk da! På ketogen kost forbrenner man rent fett og ikke masse muskler i tillegg. Hadde du vært like fornøyd om du hadde gått ned 15kg og 4 av de var muskler?
Det er ingen regel for hvor fort man går ned, noen går ned kjempefort og andre sent. Og husk at du kan miste mange cm selv om vekta står stille. |
Blir vel nesten 1 kg i uka, det er jo helt flott :D
|
Ok :-) Da er det bare å fortsette... :-) Jeg er kjempefornøyd selv med 11 kg, og folk kommenterer det rundt omkring, så det er veldig kjekt :-)
Men ahr ei venninne som gikk ned 17 kg på 3 mnd.. så visste bare ikke om jeg var av den "trege" sorten... hehe Tusen takk for svar. |
Det er superviktig å vite at vi er alle forskjellige! Den ene kroppen er ikke lik den andre, for å si det sånn, og selv om man følger den samme dietten vil man reagere forskjellig.
Jeg har gått ned 11 kilo siden 4.januar, og er kjempefornøyd med det. Det har gått trått i det siste, men jeg føler meg vel med at kroppen er fornøyd og tar dette i sitt eget tempo. Stress er i alle fall ikke godt verken for hodet eller kroppen! Du er kjempeflink, og har gått ned mye! Lykke til videre nedover! :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05. |